// شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

جی کی سیمونز و ورا فارمیگا در فیلم The Front Runner به هیو جکمن پیوستند

ورا فارمیگا و جی کی سیمونز در فیلم زندگی گری هارت، سناتور سابق ایالات متحده آمریکا به هیو جکمن پیوستند.

اینترتینمنت ویکلی اخیرا اقدام به معرفی گروه کامل بازیگران فیلم The Front Runner به کارگردانی جیسون رایتمن کرد که بر این اساس، در این فیلم بازیگران سرشناسی همچون جی کی سیمونز و ورا فارمیگا در کنار هیو جکمن که حضورش در نقش اصلی کار پیش از این اعلام شده بود به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت. جکمن استرالیایی در The Front Runner در نقش گری هارت، سناتور سابق عضو حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا، ظاهر خواهد شد و مت بای به همراه جی کارسون، به عنوان مشاور رسانه‌ای هیلاری کلینتون، و خود رایتمن به نگارش فیلمنامه‌ی کار خواهند پرداخت. از دیگر بازیگران مطرح فیلم می‌توان به سارا پکستون، مایک جاج، کیتلین دیور و کوین پولاک اشاره کرد.

داستان The Front Runner به ماجرای رسوایی اخلاقی گری هارت بازمی‌گردد. او که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۹۸۴ در رقابت درون حزبی دموکرات‌ها بازنده شد، در انتخاب سال ۱۹۸۸ نامزد اصلی ریاست جمهوری این حزب و بخت اول پیروزی به حساب می‌آمد؛ اما در ادامه، افشای رابطه‌ی وی با مدل جوانی به نام دونا رایس توسط یکی از نشریات آمریکایی، تمام رویاهای وی را بر باد داد و او را مجبور به کناره‌گیری کرد. در این فیلم ورا فارمیگا نقش لی هارت، همسر گری هارت، سارا پکستون نقش دونا رایس و جی کی سیمونز نقش بیل دیکسون، رئیس ستاد انتخاباتی هارت را ایفا خواهند کرد.

The Front Runner

ورا فارمیگا که این روزها سر تصویربرداری دنباله‌ی فیلم گودزیلا (Godzilla) به سر می‌برد، در کنار بازیگران دیگری همچون لیام نیسون و پاتریک ویلسون، به تازگی بازی در تریلر The Commuter به کارگردانی ژاومه کویت-سرا را به پایان رسانده که این اثر برای ماه ژانویه آماده‌ی ‌نمایش خواهد بود. سیمونز نیز که از بازیگران بسیار پرکار سال‌های اخیر سینما به حساب می‌آید، در حال حاضر فیلم‌های زیادی را در مراحل پیش‌-تولید و پس از تولید دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به Justice League به کارگردانی زک اسنایدر و The Snowman به کارگردانی توماس آلفردسون اشاره کرد.

رایتمن ۳۹ ساله به تازگی مراحل تصویربرداری فیلم کمدی Tully با بازی شارلیز ترون را به پایان رسانده است. او که سابقه‌ی کارگردانی آثار موفقی همچون Thank You for Smoking و Juno را در کارنامه دارد، پیش از این در فیلم Up in the Air سابقه‌ی همکاری با ورا فارمیگا را داشته است که نتیجه‌ی آن سه نامزدی اسکار برای رایتمن و یک نامزدی اسکار برای فارمیگا بود.

The Front Runner

جکمن نیز که سال گذشته فیلم بسیار موفق Logan را بر پرده‌ی سینماها داشت، به تازگی در کنار میشل ویلیامز و زک افران، بازی در فیلم The Greatest Showman را به اتمام رسانده است. از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به حضور در موزیکال پرخرج Broadway 4D به کارگردانی برایان سینگر و گری گدار اشاره کرد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده