نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

حضور دیوید تننت و مایکل شین در سریال Good Omens

شبکه استریم آمازون پرایم از حضور دیوید تننت و مایکل شین در سریال Good Omens خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریالی کوتاه براساس رمان آخر الزمانی Good Omens اثر تری پرچت و نیل گیمن در دست ساخت است و دیوید تننت و مایکل شین نیز قرار است در این سریال در نقش‌های اصلی به ایفای نقش بپردازند. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، تننت که بیشتر برای بازی در نقش کیلگریو در سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) و دکتر هو در سریال Doctor Who شناخته شده،‌ قرار است نقش یک شیطان به نام کراولی را در سریال Good Omens بازی کند. در این سریال، کراولی و ازیرافیل که یک فرشته است، یک گروه را تشکیل می‌دهند تا با همکاری هم از پایان دنیا جلوگیری کنند. مایکل شین نقش ازیرافیل را در این سریال بر عهده دارد.

David Tennant and Michael Sheen

شین بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی چون دنیای مردگان (Underworld)، قملرو بهشت (Kingdom of Heaven)، ترون: میراث (Tron: Legacy) و مسافران (Passengers) شناخته شده است. فیلم Good Omens براساس اولین رمان گیمن ساخته می‌شود که در سال ۱۹۹۰ منتشر شد. این رمان یک داستان آخر الزمانی را در سال ۲۰۱۸ روایت می‌کند که بشریت در انتظار قضاوت نهایی هستند. در همین حال، کراولی و ازیرافیل که به شیوه زندگی روی زمین علاقه‌مند شده‌اند، نمی‌خواهند که دنیا به پایان برسد و تصمیم می‌گیرند که جلوی پایان دنیا را بگیرند.

سریال Good Omens قرار است در ۶ قسمت تولید شود که زمان هر قسمت حدود یک ساعت خواهد بود و در سال ۲۰۱۸ از شبکه استریم آمازون پرایم پخش خواهد شد. علاوه بر این، این سریال قرار است از شبکه بی‌بی‌سی در بریتانیا نیز به‌روی آنتن برود. سریال American Gods (خدایان آمریکایی)، دیگر سریالی است که براساس رمان‌های گیمن در دست ساخت است که فصل اول این سریال امسال منتشر شد و این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده است و انتظار می‌رود که طی سال ۲۰۱۸ به‌روی آنتن برود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده