نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

سریال American Gods برای فصل دوم تمدید شد

شبکه استارز از تمدید سریال خدایان آمریکایی (American Gods) برای فصل دوم خبر داد.

تاکنون دو قسمت از فصل اول سریال American Gods به روی آنتن رفته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه استارز از تمدید این سریال بسیار موفق برای فصل دوم خبر داده است. تاکنون بیش از ۵ میلیون نفر روی پلتفرم‌های مختلف دو قسمت اول فصل اول سریال American Gods را تماشا کرده‌اند. کارمای زلوتنیک، مدیر برنامه‌های شبکه استارز، در بیانیه منتشر شده این شبکه گفت:

برایان فولر، مایکل گرین و نیل گیمن در قالب تلویزیون روایت هنری تکامل یافته و گرافیکی را با سریال American Gods خلق و منتشر کرده‌اند. ما بسیار هیجان زده هستیم که دوباره قرار است با این سه هنرمند فوق العاده همکاری کنیم تا همچنان به ساخت و گسترش دنیای سریال و جنگ خدایان ادامه دهند.

کریگ سگیلسکی، معاون رئیس کمپانی FremantleMedia، در این بیانیه گفت:

سریال American Gods، یک سریال بسیار مناسب و الهام بخش برای کسانی است که ایمان خود را از دست داده‌اند و بسیار هیجان زده هستیم که همکاری خود را با شبکه استارز برای ساخت ادامه این داستان بلند پروازانه ادامه می‌دهیم. در گفتگویی که با برایان فولر، مایکل گرین و نیل گیمن داشتم، آن‌ها بسیار هیجان زده بودند و از یک جادوی سینمایی صحبت می‌کردند. آن‌ها در ادامه فهرستی از بازیگران مختلف و از نظر قومی و فرهنگی متنوع، را برای ادامه سریال که الهام بخش ایده‌های آنها است، ارائه دادند تا در فصل دوم این سریال حضور داشته باشند.

american gods

قسمت سوم از فصل اول سریال American Gods شب یکشنبه از شبکه استارز پخش خواهد شد. این سریال براساس رمانی به همین نام اثر نیل گیمن، ساخته و در حال پخش است. سریال American Gods داستان جنگ بین خدایان قدیم و جدید را روایت می‌کند. برایان فولر، سازنده سریال Hannibal (هانیبال)، به همراه مایکل گرین، نویسنده فیلم Logan (لوگان)، به عنوان تهیه کننده اجرایی، نویسنده و سازنده در سریال American Gods حضور دارند.

ریکی ویتل، ایان مک‌شین، امیلی براونینگ، پابلو شرایبر، کریسپین گلاور، یتاید بداکی، بروس لانگلی، اورلاندو جونز، جاناتان توکر، جرمی دیویس، جیلین اندرسون، پیتر استورماره، کلوریس لیچمن، بت گرانت، کوربین برنسن، کریستن چنووس، دین کوک، دمور بارنز، امید ابطحی، موسی کرایش و بتی گیلپین از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال American Gods حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده