نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

در فصل دوم سریال 13 Reasons Why بازیگران جدید اضافه خواهند شد

سریال محبوب و پرطرفدار ۱۳ دلیل که چرا (13 Reasons Why) برای ساخت فصل دوم خود ۷ بازیگر جدید به لیست بازیگران خود اضافه کرده است.

سریال ۱۳ دلیل که چرا ، که بهار گذشته پخش خود را در شبکه نتفلیکس آغاز کرده بود، به دلیل حجم زیادی از تقاضای بینندگان، این سریال برای فصل دوم هم تمدید شد. نشان دادن مشکلاتی مانند قلدری کردن، خودکشی و خیلی اتفاقات دیگری که برای شخصیت اصلی داستان افتاد برای بعضی افراد خیلی خوب و آموزنده بود و برای بعضی بینندگان مشکل‌ساز و عمیقا دشوار. فیلمنامه فصل اول سریال 13 Reasons Why براساس رمان جی اشر که با همین نام در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و تمرکز آن بر روی شخصیت هانا بیکر (با بازی کترین لنگفور) نوجوان دبیرستانی بود که به دلایلی خود کشی کرده و از خودش نوار کاست‌هایی به جا گذاشت تا به مقصران خودکشی‌اش نشان دهد که رفتار‌های آنان چقدر به او ضربه زده و چگونه در خودکشی او نقش داشته‌اند.

به نظر می‌رسد که سریال داستان محدودی داشت و قابلیت ادامه دادن و مانور دادن نداشت، زیرا در قسمت آخر این فصل، داستان هانا (حداقل از نظر خودش) به پایان رسیده بود. همین مسأله واکنش‌های زیادی را از طرف بینندگان به دنبال داشت و باعث شد بسیاری از طرفداران این تصور را داشته باشند که سریال در آینده فصل دومی نخواهد داشت. اما در این میان محبوبیت فوق‌العاده زیاد این اثر در این بازی پیروز شد و نویسندگان راهی را پیدا کردند که بتوانند در فصل دوم از آن زاویه داستان را ادامه دهند.

اکنون براساس گزارشات Variety از سریال 13 Reasons Why، مشخص شده که تعداد بازیگر جدید در قالب شخصیت‌های جدید به این سریال اضافه خواهند شد. این بازیگران عبارتند از: آن وینترز (بازیگر سریال‌ Tyrant و The Fosters)، چلسی الدن (بازیگر سریال American Horror Story)، الیسون میلر (بازیگر سریال Incorporated)، سامانتا لوگان (بازیگر سریال Melissa & Joey)، کلی او هارا، بن لاوسن (بازیگر سریال The Deep End) و برایس کَس. هیچ کدام از این بازیگر‌ها شخصیتی منظمی نخواهند داشت و در همه بخش‌ها حضور ندارند. اما تعدادی از آنها در بیشتر قسمت‌های این فصل حضور خواهند داشت.

13 Reasons Why

او هارا، نقش یک دامپزشک شهر برودوی و برنده جایزه تونی به نام جکی را ایفا می‌کند که شخصیتی خونگرم و باهوش دارد و مدافع ضد قلدری است؛ لوگان که نقش تیا استیونز را در سریال The Fosters ایفا می‌کرد، در این سریال برای نقش نینا دختری محترم و عاشق ستاره‌ها که راز بزرگی در دلش دارد حاضر خواهد شد. لاوسن نقش ریک، مربی محبوب و دوست‌داشتنی تیم بیسبال دبیرستان لیبرتی را ایفا خواهد کرد و میلر هم در نقش سونیا که جوانی باهوش و جاه طلب است حاضر خواهد شد. بقیه شخصیت‌ها هم مانند رهبر تیم تشویق کنندگان به نام کلویی توسط وینترز، متخصص دردسرسازی به نام سایرس توسط کَس و خواهر هنرمند سایرس به نام مکنزی توسط الدن ایفا خواهد شد.

انتظار می‌رود که ما در فصل دوم این سریال شاهد ادامه پرونده شکایت پدر و مادر هانا از دبیرستان لیبرتی باشیم. مخصوصا بعد از اینکه آنها راهی برای متهم کردن و مقصر نشان دادن مدرسه و مشاور آنها که مشکلات هانا را نادیده گرفته بود و از افکار او درباره کشتن خودش چشم پوشی کرده بود، پیدا کردند. هنوز مشخص نیست که این شخصیت‌های جدید چه نقشی در داستان دارند و چگونه در فصل جدید ظاهر خواهند شد. اما این قضیه نشان می‌دهد که سریال قصد مرور و تکرار دوباره داستان هانا را از زوایای دیگری دارد و این ممکن است به معنی عوض شدن راوی داستان باشد. ممکن است آنها بخواهند که با ویرایش کمی از داستان، از انتقاداتی که از فصل قبل شده بود جلوگیری کنند. اما در هر صورت تمامی طرفداران برای شروع فصل جدید سریال 13 دلیل که چرا، لحظه شماری می‌کنند.

در این میان یادآوری می‌کنیم که سریال 13 Reasons Why برای پخش در سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده