نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

عبور فروش فیلم Wonder Woman از مرز ۴۰۰ میلیون دلار در بازار آمریکای شمالی

فروش فیلم موفق زن شگفت انگیز (Wonder Woman) در گیشه‌ی آمریکای شمالی از مرز ۴۰۰ میلیون دلار عبور کرد.

پس از فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)، فیلم Wonder Woman سومین فیلم دنیای سینمایی دی سی است که در طی یک سال گذشته اکران می‌شود. این فیلم در خرداد امسال به‌روی پرده‌های سینما رفت و توانست نقدهای بسیار مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کند و طلسم دریافت نقدهای ضعیف و متوسط این دنیای سینمایی را بشکند. علاوه بر این، فیلم Wonder Woman عملکرد بسیار موفقی را در گیشه نیز داشته و توانسته است به پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی تبدیل شود. با این حال، به نظر می‌رسد که موفقیت‌های تجاری این فیلم تمامی ندارد و این فیلم به فروش موفق خود همچنان ادامه خواهد داد.

Wonder Woman

فیلم Wonder Woman موفق شد در سه روز نخست اکران خود کمی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش کند و تا پیش از پایان ماه ژوئن، مجموعه فروش این فیلم در گیشه از مرز ۳۰۰ میلیون دلار عبور کرد. اما موفقیت این فیلم به اینجا ختم نشد و تا پیش از پایان ماه جولای، فیلم Wonder Woman تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تابستان امسال شد و با وجود شروع ماه آگوست، موفقیت تجاری این فیلم ادامه دارد. در حال حاضر این فیلم بیش از ۷۹۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است و حال در جدیدترین گزارش باکس آفیس، فروش فیلم Wonder Woman در بازار آمریکای شمالی از مرز ۴۰۰ میلیون دلار نیز عبور کرده است.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، فروش فیلم Wonder Woman در پایان این هفته از مرز ۴۰۰ میلیون دلار در بازار آمریکایی شمالی عبور خواهد کرد. در حال حاضر این فیلم کمی بیش از ۳۹۹.۵ میلیون دلار فروخته است و تنها به کمتر از یک میلیون دلار فروش دیگر برای عبور از مرز فروش ۴۰۰ میلیون دلار نیاز دارد. این فیلم توانست در سه روز پایان هفته خود حدود ۲.۳ میلیون دلار فروش کند و مجموعه فروش خود را به مرز ۴۰۰ میلیون دلار افزایش دهد. با این حال، این فیلم از جمع ۱۰ فیلم برتر گیشه خارج شد و تا رتبه ۱۳ جدول سقوط کرد. فیلم Wonder Woman در حال حاضر در بیش از ۱۳۰۰ سالن سینما در آمریکای شمالی نمایش داده می‌شود.

Wonder Woman

انتظار می‌رود که فروش فیلم Wonder Woman از مجموع فروش فیلم Spider-Man (مرد عنکبوتی) به کارگردانی سام ریمی، نیز عبور کند و تبدیل به ششمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی در تاریخ سینمای آمریکای شمالی شود. فیلم Spider-Man در سال ۲۰۰۲ توانست ۴۰۳.۷ میلیون دلار در بازار آمریکای شمالی فروش کند. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، کمپانی برادران وارنر ساخت فیلم Wonder Woman 2 (زن شگفت‌انگیز ۲) را رسما تایید و اعلام کرد. تاکنون بازگشت گل گدوت برای بازی در نقش پرنسس دایانا ملقب به زن شگفت‌انگیز و پتی جنکینز برای کارگردانی دنباله فیلم Wonder Woman تایید و اعلام شده است.

فیلم Wonder Woman 2 برای اکران در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۸ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده