نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

ساخت انیمیشن سینمایی جدید Transformers تایید شد

کمپانی هاسبرو استودیو، ساخت انیمیشن سینمایی جدید مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) را تایید کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی هاسبرو استودیو اعلام کرد که در حال ساخت یک انیمیشن سینمایی جدید از مجموعه Transformers است. هاسبرو این خبر را در حاشیه اجلاس روز سرمایه گذاران اعلام و تایید کرد. این کمپانی همچنین تایید کرد که این انیمیشن توسط کمپانی بولدر مدیا که یک کمپانی فیلم‌سازی متعلق به هاسبرو است، ساخته خواهد شد. در حال حاضر بولدر مدیا در حال ساخت دو انیمیشن سینمایی My Little Pony و Stretch Armstrong است. با این حال، هنوز اطلاعات بیشتری از انیمیشن Transformers از جمله تاریخ انتشار یا نام رسمی آن منتشر نشده است، اما هاسبرو تایید کرد که تصمیم دارد پس از انتشار اولین انیمیشن سینمایی Transformers، هر سال یک انیمیشن سینمایی از این مجموعه تولید و منتشر کند.

علاوه بر این، هاسبرو تایید کرد که انیمیشن Transformers بخشی از دنیای سینمایی و لایو اکشن Transformers خواهد بود. این خبر شاید خبر بدی برای طرفداران باشد چرا که این مجموعه به کارگردانی مایکل بی نتوانسته است طرفداران و منتقدان را راضی کند و فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) با استقبال بسیاری سردی از سوی منتقدان و تماشاگران روبرو شده است. با وجود عملکرد ضعیف این فیلم، کمپانی پارامونت پیکچرز در نظر دارد توسعه دنیای سینمایی تبدیل شوندگان را بدون مایکل بی ادامه دهد.

فیلم Bumblebee (بامبل بی)، فیلم بعدی و اولین فیلم فرعی دنیای سینمایی Transformers خواهد بود که قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده کریستینا هادسون و لورنزو دی بوناونتورا بوده است. هیلی استاینفلد، پاملا ادلون، جان سینا، جرج لندبورگ جونیور، ریچل کرو، جیسون دراکر، گریسی دینی، ریکاردو هویوس، کنت چوی، ابی کوین و استفان اشنایدر، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Bumblebee تایید و اعلام شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده