نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

احتمال بازگشت نژاد The Kree در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD

به نظر می‌رسد که در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD شاهد بازگشت نژاد کری (The Kree) خواهیم بود.

اردیبهشت امسال، شبکه ABC و کمپانی مارول از تمدید سریال ماموران شیلد (Agents of SHIELD) برای فصل پنجم خبر دادند. آغاز پخش فصل پنجم این سریال قرار نیست مانند چهار فصل گذشته از پاییز آغاز شود و طبق گفته شبکه ABC، پخش فصل پنجم سریال Agents of SHIELD از فصل زمستان و ماه ژانویه ۲۰۱۸ (دی-بهمن ۱۳۹۶) آغاز می‌شود. فیلمبرداری و تولید فصل پنجم این سریال نیز مدت کوتاهی است که آغاز شده و طبق تصاویر منتشر شده از محل فیلمبرداری این سریال، به نظر می‌رسد که در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD باید شاهد بازگشت نژاد کری باشیم.

نژاد کری آخرین بار در فصل سوم سریال Agents of SHIELD حضور داشت و پس از آن دیگر شاهد حضور این نژاد در سریال نبوده‌ایم. حال اخیرا کلویی بنت، بازیگر نقش کواک ویدیویی منتشر کرده است که در آن شاهد حضور ناتالیا کوردوا-باکلی، بازیگر نقش یویو و الیزابت هنستریج، بازیگر نقش جما سیمونز نیز هستیم. در این ویدیو که مدت کوتاهی بعد پاک شد، شاهد یک شخصیت دیگر نیز هستیم که به نظر می‌رسد نقش یک بیگانه فضایی با پوست آبی رنگ را بر عهده دارد. با این حال، این شخصیت شباهت زیادی به نژاد کری دارد و احتمالا شاهد بازگشت آن‌ها در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD خواهیم بود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Agents of SHIELD The Kree

پیش از این نیز نژاد کری حضورهای کوتاهی را در سریال Agents of SHIELD داشته، اما هیچ‌گاه بخشی از خط داستانی اصلی این سریال نبوده است. با این حال، ممکن است این نژاد حضور بیشتر و مهم‌تری را در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD داشته باشد. علاوه بر این، مارول از حضور جف وارد در فصل پنجم این سریال خبر داده است. هنوز اطلاعاتی از نقش این بازیگر منتشر نشده است؛ اما طبق اطلاعاتی که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، وارد برای بازی در قسمت‌های متعددی از فصل پنجم سریال Agents of SHIELD با مارول قرارداد امضا کرده است و نقشی مهم و کلیدی را خواهد داشت.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده