نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

در فیلم X-Men: Dark Phoenix شاهد کودکی جین گری نیز خواهیم بود

کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن سامر فونتانا برای بازی در نقش کودکی جین گری در فیلم X-Men: Dark Phoenix خبر داد.

از ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار مردان ایکس: دارک فونیکس (X-Men: Dark Phoenix) در شهر مونترال کانادا آغاز شده است. این فیلم اقتباسی از داستان محبوب دارک فونیکس (Dark Phoenix) خواهد بود و تمرکز آن روی شخصیت جین گری است. سوفی ترنر، بازیگر نقش سانسا استارک در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، نقش جین گری جوان را در دنیای مردان ایکس (X-Men) بر عهده دارد. پیش از این، در فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) ترنر نقش گری را بازی کرده بود و برای بازی در این نقش در فیلم X-Men: Dark Phoenix بازخواهد گشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که کودکی شخصیت جین گری را در این فیلم نیز مشاهده خواهیم کرد.

طبق خبرهای منتشر شده، سامر فونتانا به جمع بازیگران فیلم X-Men: Dark Phoenix اضافه شده است. او اخیرا با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود از ورودش به شهر مونترال خبر داده است تا به گروه فیلمبرداری این فیلم اضافه شود. فونتانا که هشت سال سن بیشتر ندارد، بیشتر برای بازی در نقش هوپ مایکلسون در سریال The Originals (اصیل‌ها) شناخته شده است. فیلم کوتاه Basic Witches، دیگر فیلم شناخته‌شده او است. همچنین وب‌سایت IMDb تایید می‌کند که فونتانا قرار است نقش کودکی جین گری را در فیلم X-Men: Dark Phoenix بازی کند. با این حال، اطلاعات این منبع ممکن است چندان درست نباشد؛ اما پیش از این، ایده‌هایی برای نمایش گذشته جین گری مطرح شده بود.

The Originals

با این حال، انتظار می‌رود که فونتانا حضور کوتاهی را در فیلم X-Men: Dark Phoenix داشته باشد و در قسمت‌های کوتاهی از فیلم، کودکی جین گری را مشاهده کنیم. همچنین پس از فیلم X-Men: The Last Stand (مردان ایکس: آخرین ایستادگی)، فیلم X-Men: Dark Phoenix دومین اقتباس سینمایی از داستان دارک فونیکس است که انتظار می‌رود اقتباس وفادارانه‌تری نسبت به فیلم قبلی باشد. کارگردانی این فیلم بر عهده سیمون کینبرگ خواهد بود که طی سال‌های گذشته به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در مجموعه X-Men حضور داشته است. علاوه بر کارگردانی، کینبرگ به‌همراه هاچ پارکر وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت.

جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر و ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده