نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۴

دیوید لیچ از حضور جاش برولین در فیلم Deadpool 2 اظهار خوشحالی کرد

دیوید لیچ کارگردان فیلم Deadpool 2 در مصاحبه‌ای اعلام کرده که جدیدا به یکی از طرفداران شخصیت کیبل (Cable) تبدیل شده است و از حضور جاش برولین بسیار خوشحال است.

تا به امروز جزئیات خیلی کمی از فیلم ددپول 2 و بازی رایان رینولدز اعلام شده، اما بازهم طرفداران برای اکران این فیلم بر روی پرده‌های نقره‌ای سینما و همچنین معرفی شخصیت جدید این فیلم یعنی کیبل/نیتن سامرز که هم دوست وید ویلسون و هم دشمن او می‌شود، هیجان و ذوق خیلی زیادی دارند. اسم او اولین بار در دقایق آخر قسمت اول فیلم ددپول آورده شد و از آن موقع کنجکاوی و علاقه همه برای اینکه بدانند این شخصیت کیست و چه کسی قرار است این نقش را ایفا کند روز به روز در حال افزایش است.

این مسأله که پیدا کردن بازیگری که بتواند نقش یک شخصیت جهش یافته و مسافر زمان را بازی کند کار خیلی سخت و دشواری است بر هیچکس پوشیده نیست. استیفن لنگ به طور عمومی و در فضای مجازی اعلام کرده بود که بازی کردن در این نقش را دوست دارد و به خاطر فرم فیزیکی بدنش و شخصیت اصلی که کیبل در کامیک دارد و شباهت خیلی زیاد این دو فرد، خیلی از مردم و طرفداران این حرفش را تایید کرده و او را برای بازی در این نقش حمایت می‌کنند. بعد از آن اخباری منتشر شد که قرار است کایل چندلر این نقش را ایفا کند، البته در آن زمان فقط این بازیگر بود که برای این نقش کاندید شده بود. اما بعد از گذشت چند وقت زمانی که تایید شد که جاش برولین قرار است این نقش را ایفا کند، پاسخ‌هایی که سوالات و اخبار داده می‌شد کمی گیج کننده بود زیرا این بازیگر همزمان در حال ایفای نقش تانوس در فیلم Avengers: Infinity War هم بود. از همان زمان شک و تردید در میان طرفداران ددپول بیشتر و بیشتر از قبل تبدیل به خوش‌بینی شد.

در مراسم کامیک کان سن دیگو و در مصاحبه‌ای زمانی که از دیوید لیچ درباره تغییرات و تعویض‌های بازیگرانی که قرار است نقش کیبل را بازی کنند سوال پرسیده شد، او هیچ چیز جز تحسین برولین نداشت که بگوید:

زمانی که او با مهربانی و آغوش باز پیشنهاد ما را برای ایفای این نقش پذیرفت، من و رایان در آسمان‌ها سیر می‌کردیم زیرا هر دوی ما او را خیلی دوست داریم. او بازیگر خیلی بزرگی است. او انسانیت را به کیبل می‌آورد زمانی هم که لازم باشد کمدی را چاشنی بازی‌اش خواهد کرد. او در طی ۱۲ روز که ما فیلمبرداری می‌کردیم به این شخصیت جان داد و آن را به زندگی آورد و هیچ چیز برای من خوشحال کننده‌تر از حضور او در این نقش نیست.

اینکه برولین قرار است در دو فیلم ابرقهرمانی با سبک نسبتا مختلف باشد کار خیلی پیچیده‌ای است. حتی رینولدز هم در این باره با او شوخی می‌کند و می‌گوید او نمی‌تواند در آن واحد در دو دنیای سینمایی مجزا باشد. با این حال، براساس صحبت‌های دیوید لیچ می‌توان این برداشت را کرد که تا به امروز همه چیز در فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 خوب پیش رفته است. همچنین برولین دو هفته گذشته در نمایشگاه D23 حضور داشت تا برای اولین بار برای نقش تانوس فیلم جنگ بی نهایت در میان مردم حاضر شود و همانطوری ظاهر شد که شبیه کیبلی باشد قرار است در ددپول ظاهر شود. 

درحالی که فیلمبرداری فیلم ددپول 2 تنها چند روز بعد از اتمام فیلمبرداری فیلم جنگ بینهایت آغاز شد، حالا خبر رسیده که فیلمبرداری فیلم Avengers 4 در شرف آغاز است. احتمالا تانوس در این فیلم هم نقش مهم و خیلی بزرگی داشته باشد و خود برولین هم عنوان کرده که هنوز برای فاز ۳ دنیای سینمایی مارول هیچ صحنه‌ای را فیلمبرداری نکرده است و شاید این به این معنی باشد که در آینده‌ای نزدیک برای فیلمبرداری این دو فیلم به مشکل بخورد و ممکن است هر دو فیلمبرداری بعضی اوقات در یک زمان رخ دهد.

لیچ که هم فیلم جان ویک با بازی کیانو ریوز را برعهده داشت و هم به تنهایی فیلم Atomic Blonde با بازی چارلیز ترون را کارگردانی کرده است، بعد از اینکه تیم میلر به خاطر تفاوت‌های سلیقه‌ای پروژه تولید ددپول 2 را کنار گذاشت، کارگردانی این فیلم را هم برعهده گرفت. با این حال، نویسندگان قسمت اول فیلم Deadpool حالا دوباره برگشته و نویسندگی این قسمت را هم برعهده دارند. فیلمبرداری این فیلم هم اکنون در کانادا در حال انجام است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده