نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

فیلمبرداری دوباره فیلم Thor: Ragnarok شامل صحنه های پس از پایان فیلم نیز شده است

تسا تامپسون اعلام کرد که بخشی از فیلمبرداری دوباره فیلم Thor: Ragnarok مربوط به فیلمبرداری صحنه‌های پس از پایان آن بوده است.

صحنه پس از پایان فیلم که در میان تیتراژ پایانی یا اواخر آن پخش می‌شود، به بخش جدایی ناپذیری از دنیای سینمایی مارول تبدیل شده است. در این تصاویر اغلب به شخصیت و داستان‌های آینده فیلم‌های مارول استودیو اشاره می‌شود. فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول است که بسیاری اعتقاد دارند که صحنه پس از پایان آن بسیار مهم خواهد بود و احتمالا به فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) اشاره خواهد کرد. در آبان سال گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Thor: Ragnarok به پایان رسید و ماه گذشته نیز فیلمبرداری دوباره این فیلم آغاز شد. جمعه هفته گذشته بود که مارول رسما اعلام کرد که فیلمبرداری دوباره فیلم Thor: Ragnarok به پایان رسیده است.

فیلمبرداری دوباره فیلم Thor: Ragnarok تنها حدود دو هفته طول کشیده است که زمان نسبتا کوتاهی برای آن محسوب می‌شود. گفته می‌شود فیلمبرداری دوباره این فیلم بسیار محدود بوده است و کارکنان بسیار کمی در آن حضور داشتند. با توجه به این موضوع، سخت است که بدانیم در فیلمبرداری دوباره این فیلم چه تغییرات عمده یا کمی در صحنه‌ها ایجاد شده و چه صحنه‌های جدیدی در آن فیلمبرداری و به فیلم اضافه شده است. حال در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷، تسا تامپسون، بازیگر نقش والکری، اطلاعات جدیدی را از فیلمبرداری دوباره فیلم Thor: Ragnarok به اشتراک گذاشته است.

Thor: Ragnarok

تامپسون در کامیک کان سن دیگو امسال مصاحبه‌ای را با وب‌سایت کولیدر انجام داده که این مصاحبه به تازگی منتشر شده است. او در این مصاحبه فاش کرد که نه‌تنها یک صحنه مبارزه احتمالی جدید فیلمبرداری و به فیلم اضافه شده است، بلکه صحنه‌های پس از پایان فیلم Thor: Ragnarok نیز طی این دو هفته فیلمبرداری شده‌اند و قرار است به این فیلم مورد انتظار اضافه شوند. با این حال، او از دادن اطلاعات بیشتری از این صحنه‌ها خودداری کرد. تامپسون در رابطه با فیلمبرداری دوباره این فیلم گفت:

من فکر می‌کنم که ما طی این مدت عالی بودیم. ما صحنه‌های زیادی را کار کردیم و همچنین صحنه‌های بسیار هیجان‌انگیزی را جلوی دوربین بردیم که شما می‌توانید یک بخش یا بخش‌هایی از آن را مثلا در پایان فیلم مشاهده کنید. در یک صحنه از فیلم دو شخصیت حضور داشتند که به طور بالقوه یک صحنه مبارزه بوده است و در بخشی دیگر از فیلمبرداری دوباره فیلم، تنها برخی صحنه‌های جدید فیلمبرداری شده‌اند. بنابراین، فیلمبرداری دوباره این فیلم، تنها فیلمبرداری دوباره برخی از صحنه‌ها یا فیلمبرداری صحنه‌های جدید نبوده که ممکن است در فیلم باشند یا از آن حذف شوند.

با توجه به صحبت‌های تامپسون، صحنه یا صحنه‌های پس از پایان فیلم Thor: Ragnarok در طول فیلمبرداری دوباره این فیلم ضبط و فیلمبرداری شده‌اند. با این حال، جزئیات بیشتری در حال حاضر منتشر نشده است و تا زمان اکران این فیلم باید صبر کنیم تا از اهمیت این صحنه یا صحنه‌ها باخبر شویم. با وجود این، انتظار می‌رود که یکی از صحنه‌های احتمالی پس از پایان فیلم Thor: Ragnarok، به فیلم Avengers: Infinity War اشاره کند. فیلمبرداری دوباره فیلم Thor: Ragnarok زمانی آغاز شد که فیلمبرداری این فیلم به مراحل پایانی خود رسیده بود و همچنین فیلمبرداری دوباره فیلم Thor: Ragnarok به جای فیلمبرداری در کشور استرالیا، محل اصلی فیلمبرداری آن، در استودیو پاین وود آتلانتا انجام شده است.

Thor: Ragnarok

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Ragnarok به کارگردانی تایکا وایتیتی، برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. در حاشیه پنل کمپانی مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷، دومین تریلر فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده