نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

پخش فصل دوم سریال Westworld از بهار 2018 آغاز خواهد شد

شبکه HBO اعلام کرد که پخش فصل دوم سریال مورد انتظار وست‌ ورلد (Westworld) از بهار سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

فصل اول سریال Westworld یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های جدید در سال گذشته میلادی بوده است. در فصل اول این سریال بازیگرانی چون آنتونی هاپکینز، اد هریس، ایوان ریچل وود، جفری رایت، جیمز مارسدن، تندی نیوتون، شنون وودوارد، جیمی سیمپسون، رودریگو سانتورو، بن بارنز و کلیفتون کالینز جونیور به ایفای نقش پرداختند. کار ساخت و تولید این سریال بر عهده جاناتان نولان و لیزا جوی است و جی جی آبرامز نیز به عنوان تهیه کننده در سریال Westworld حضور دارد. در اواخر ماه آبان سال گذشته، شبکه HBO سریال Westworld را رسما برای فصل دوم تمدید کرد.

با این حال، فصل دوم سریال Westworld قرار نیست تا سال ۲۰۱۸ به روی آنتن برود و طرفداران باید کمی بیشتر برای شروع آن صبر کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO اطلاعات جدیدی از تاریخ شروع پخش فصل دوم این سریال منتشر کرده است. در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی شبکه HBO و Cinemax در انجمن منتقدان تلویزیون، این شبکه اعلام کرد که فصل دوم سریال Westworld در حال حاضر مراحل تولید و فیلمبرداری خود را پشت سر می‌گذارد و پخش آن قرار است از بهار سال ۲۰۱۸ از این شبکه آغاز شود. فصل اول این سریال در پاییز سال ۲۰۱۶ به روی آنتن رفت و بدین ترتیب تا سال آینده میلادی شاهد پخش هیچ قسمت جدیدی از این سریال نخواهیم بود.

Westworld

فصل اول سریال Westworld توانسته است رکورد تعداد بیننده سریال‌های جدید شبکه HBO را به نام خود ثبت کند. این رکورد پیش‌تر متعلق به فصل اول سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) بوده است. در واقع سریال Westworld قرار است جانشین این سریال در برنامه پخش شبکه HBO شود. پیش از این سریال Game of Thrones در بهار هر سال به روی آنتن می‌رفت که پخش فصل هفتم آن از تابستان آغاز شده است. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، شبکه HBO اولین تریلر فصل دوم سریال Westworld را منتشر کرد

در این تریلر نشان داده شد که فصل دوم سریال Westworld قرار است از همان جایی که فصل اول به پایان رسید آغاز شود و شاهد درگیری و مبارزه بین میهمان‌ها و میزبان‌ها خواهیم بود. همچنین به نظر می‌رسد که بیشتر بازیگران فصل اول در فصل دوم این سریال بازخواهند گشت و شاهد اتفاقات جدیدی در این پارک خواهیم بود. علاوه بر این، شبکه HBO اخیرا حضور بازیگران جدیدی را فصل دوم سریال Westworld تایید و اعلام کرده است. جاناتان تاکر، کاتیا هربس و نیل جکسون، سه بازیگر جدیدی هستند که حضور آن‌ها در فصل دوم این سریال تایید و اعلام شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده