نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

تصویر مفهومی فیلم Wonder Woman ظاهر متفاوت شخصیت آرس را نشان می دهد

اخیرا تصویر مفهومی از فیلم Wonder Woman منتشر شده است که در آن ظاهر متفاوت شخصیت شرور و منفی آرس نشان داده می‌شود.

فیلم زن شگفت انگیز (Wonder Woman) بدون شک یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ بوده است که علاوه بر دریافت نقدهای بسیار مثبت از سوی منتقدان، توانسته عملکرد بسیار موفقی را نیز در گیشه داشته باشد و تبدیل به پر فروش‌ترین فیلم تابستان امسال هالیوود شود. با این حال، این فیلم نکات منفی نیز داشت و شخصیت شرور و منفی آن که آرس (Ares) نام داشت، یکی از نکات منفی فیلم Wonder Woman بود. با وجود اینکه دیوید تیولیس عملکرد و بازی بسیار خوبی در این فیلم داشت، اما طرح نهایی شخصیت آرس چندان نتوانست نظر مردم و طرفداران را جلب کند و ظاهر بیش از حد انسانی آن باعث انتقادات زیادی شد.

آرس در واقع هیچ چهره ترسناک یا خطرناکی نداشت و اصلا نتوانست خدای جنگ را به خوبی به تصویر بکشد و حتی به ویژگی‌های اصلی این شخصیت بسیار شرور نیز نزدیک نشد. حال پیتر مک‌کینستری، طراح طرح‌های مفهومی که با کمپانی دی سی و برادران وارنر همکاری کرده، تصویر مفهومی جدیدی را از فیلم Wonder Woman در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده است. در این تصویر شخصیت آرس دیده می‌شود که ظاهر بسیار متفاوتی نسبت به طرح نهایی خود دارد. پیش از این نیز تصاویر مفهومی از شخصیت آرس منتشر شده بود، اما هیچ یک از این تصاویر تفاوت چندانی با نسخه نهایی نداشتند. با این حال، ظاهر متفاوت آرس در این تصویر بیش از طرح نهایی می‌تواند چهره ترسناک و خطرناک آرس را تداعی کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Wonder Woman Ares

در این تصویر مفهومی، صورت آرس دیده نمی‌شود و مانند نسخه کامیک تنها دو چشم قرمز دیده می‌شود. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، کمپانی برادران وارنر ساخت فیلم Wonder Woman 2 (زن شگفت‌انگیز ۲) را رسما تایید و اعلام کرد. تاکنون بازگشت گل گدوت برای بازی در نقش پرنسس دایانا ملقب به زن شگفت انگیز و پتی جنکینز  برای کارگردانی دنباله فیلم Wonder Woman تایید و اعلام شده است.

فیلم Wonder Woman 2 برای اکران در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۸ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده