نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

احتمال حضور جرد لتو در فیلم Bloodshot

کمپانی سونی پیکچرز در حال مذاکره با جرد لتو برای حضور در فیلم بلادشات (Bloodshot) است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز در حال مذاکره با جرد لتو، بازیگر نقش جوکر در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) برای حضور در فیلم Bloodshot که قرار است از کتاب‌های کامیک اقتباس شود، است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، لتو در آستانه بستن قرارداد با این کمپانی برای بازی در نقش اصلی این فیلم که آنجلو مورتالی نام دارد، است. او قاتلی بسیار بی‌رحم برای اوباشگران است که با استفاده از فناوری نانو به یک سوپر سرباز به نام بلادشات تبدیل می‌شود. این شخصیت در سال ۱۹۹۲ توسط کوین ون هوک، دان پرلین و باب لیتون خلق شده است.

Bloodshot

سونی پیکچرز حق ساخت فیلم‌های شخصیت بلادشات و چند مجموعه دیگر از کتاب‌های کامیک کمپانی Valiant مانند Harbinger را به‌دست آورده است و با این کمپانی برای پنج فیلم قرارداد دارد. پیش از لتو، از اسکار آیزاک، مارک والبرگ و جیک جیلنهال، به عنوان سه گزینه اصلی کمپانی سونی پیکچرز برای نقش بلادشات نام برده می‌شد. کارگردانی فیلم Bloodshot بر عهده دیو ویلسون خواهد بود و اریک هیزرر، نویسنده فیلم Arrival (رسیدن)، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. نیل موریتز، دینش شمدسانی و توبی یافه نیز به عنوان تهیه‌کننده در فیلم Bloodshot حضور دارند.

فیلم Bloodshot قرار است اولین فیلم دنیای سینمایی مشترک کامیک‌های Valiant باشد که فیلم Harbinger و فیلم Shadowman (شدومن) دیگر فیلم‌های این مجموعه هستند که تاکنون ساخت آن‌ها رسما تایید و اعلام شده است. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Bloodshot مشخص و اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که درجه سنی این فیلم بزرگسال باشد. همچنین گفته می‌شود که هیزرر کار نوشتن فیلمنامه فیلم Harbinger را نیز بر عهده دارد که تمرکز داستان آن روی گروهی از نوجوانان است که قدرت‌های فوق‌العاده‌ای دارند. همچنین لتو در فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) نیز حضور دارد و نقش نئاندر والاس را در این فیلم بر عهده دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده