نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

کارگردان فیلم Shadowman مشخص شد

Valiant Entertainment رسما کارگردان و نویسنده فیلم شدومن (Shadowman) را انتخاب و معرفی کرد.

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی Valiant Entertainment تیم خلاق جدیدی را برای فیلم Shadowman استخدام کرده است. این اشخاص کار ساخت فیلمی سینمایی براساس مجموعه کامیک‌های ماوراء طبیعی Shadowman اثر جیم شوتر و استیو اینگلهارت را بر عهده گرفته‌اند. آدام سیمون، سازنده سریال سیلم (Salem)، برای بازنویسی فیلمنامه این فیلم که توسط جی. مايکل استرازينسکی نوشته شده بود، استخدام شده است. همچنین رجینالد هالدین، کارگردان فیلم‌هایی چون House Party، بومرنگ (Boomerang)، اعتیاد به سفید بزرگ (The Great White Hype) و مارشال (Marshall)، کارگردانی فیلم Shadowman را بر عهده خواهد داشت.

هالدین حضور کوتاهی را نیز به عنوان نویسنده در کتاب‌های کامیک پلنگ سیاه (Black Panther) داشته است و با دنیای کامیک چندان غریبه نیست. اگرچه فیلم Shadowman در استودیویی که مالک آن ایجاد کرده ساخته می‌شود، اما کمپانی Valiant با کمپانی سونی پیکچرز برای ساخت پنج فیلم قرارداد همکاری امضا کرده است. این قراداد شامل شخصیت‌های دیگری از کمپانی Valiant مانند Harbinger و Bloodshot نیز می‌شود. همچنین فیلم آرچر و آرمسترانگ (Archer & Armstrong) نیز در دست ساخت است که اخیرا اعلام شده که روبن فلیشر به عنوان کارگردان و تری روسیو به عنوان فیلمنامه‌نویس در این فیلم حضور خواهند داشت.

فیلم Shadowman داستان یک نوازنده آمریکایی-آفریقایی در نیواورلئان را روایت می‌کند که پس از انجام یک کار اشتباه توسط یک روح تسخیر می‌شود. او دارای قدرت‌های ماورایی می‌شود و توانایی‌های زیادی را به دست می‌آورد. او باید با استفاده از این قدرت از شهر و دنیای پیرامون خود از موجودات شیطانی دفاع کند. Master Darque و Deadside از دشمنان شناخته شده و معروف این شخصیت هستند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده