نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

دنیل کریگ برای James Bond 25 بازخواهد گشت

تاریخ نهایی اکران فیلم جیمز باند ۲۵ و همچنین بازیگر این نقش توسط تهیه کنندگان فیلم تایید شد.

در آخرین روز از مراسم کامیک کان، تهیه‌کنندگان فیلم James Bond 25 یعنی مایکل جی. ویلسون و باربارا بروکلی از کمپانی ایون پروداکشنز و مترو گلدوین مایر اعلام کردند که 007 برای بیست و پنجمین قسمت فیلم جیمز باند در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) به پرده سینما‌ها بازخواهد گشت. براساس گزارش‌های به دست آمده از نیویورک تایمز، دنیل کریگ، ستاره کنونی سری فیلم‌های جیمز باند، در قسمت بعدی میراث سینمایی باند هم ایفای نقش خواهد کرد و حضور خواهد داشت. اگرچه این خبر به طور رسمی اعلام نشده، اما خبرگزاری تایمز که با دو نفر نزدیک به تیم تولید و تهیه‌کنندگان ارتباط دارد، عنوان کرده است که دنیل کریگ قرارداد‌هایی را امضا کرده، مبنی بر اینکه این نقش را هم ایفا خواهد کرد. این پنجمین فیلم از سری فیلم‌های جیمز باند است که کریگ در آن حضور خواهد داشت.

فیلم باند ۲۵ توسط نیل پرویس و رابرت وید نویسندگی می‌شود. این دو دوست زمان زیادی همکار و نویسنده سری فیلم‌های جیمز باند بودند؛ قسمت‌هایی مانند Casino Royale ،Quantum of Solace ،Skyfall و Spectre. همچنین تهیه‌کنندگی این فیلم را ویلسون و بروکلی بر عهده دارند. جزئیات بیشتر مانند اکران بین‌المللی، بازیگران و کارگردان در تاریخ دیگری اعلام خواهد شد.

بیست و چهارمین قسمت فیلم جیمز باند به نام Spectre در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۵ (۲۵ آبان ۱۳۹۴) اکران شد و در مجموع ۸۸۰.۷ میلیون دلار فروش داشت که فقط ۲۰۰ میلیون آن مخصوص فروش داخل آمریکا بود و بقیه آن، یعنی ۶۸۰.۷ میلیون دلار، از فروش بین‌المللی به دست آمد. 

شما هم خوشحالید از اینکه Daniel Craig باز هم قرار است این نقش را ایفا کند؟

به نظر شما بهتر است کارگردان این فیلم چه کسی باشد؟


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده