// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

حضور آن هاتاوی در فیلم علمی تخیلی O2

آن هاتاوی در جدیدترین فیلم خود، نقش زنی را ایفا خواهد کرد که در یک اتاق فریز شده گیر افتاده است.

آن هاتاوی، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار سینما، در جدیدترین نقش‌آفرینی‌اش، در یک فیلم مستقل علمی-تخیلی تحت عنوان O2 حضور خواهد یافت. فیلمنامه‌ی این اثر که پیش از این در لیست سیاه قرار داشت، توسط کریستی له‌بلانک نوشته شده و تهیه‌کنندگان در حال حاضر به دنبال یافتن گزینه‌ای مناسب برای کارگردانی فیلم هستند. کمپانی IM Global کار تامین مالی این پروژه را بر عهده خواهد داشت و سوزان بایمل (Designated Survivor)، گرگ شاپیرو (The Hurt Locker) و استورات فورد (Hacksaw Ridge) نیز به همراه خود هاتاوی تهیه‌کنندگان کار خواهند بود.

داستان فیلم O2 درباره‌ی زنی است که در اتاق فریز شده‌ی مرموزی به صورت ناگهانی از خواب برمی‌خیزد. او که یادش نمی‌آید چگونه از آنجا سر درآورده باید پیش از تمام شدن هوا، هر چه سریع‌تر راهی برای خروج از اتاق بیابد.

هاتاوی ۳۴ ساله که اخیرا تصویربرداری فیلم هشت یار اوشن (Ocean's Eight) به کارگردانی گری راس را به پایان رسانده، چند پروژه را در مراحل پیش از تولید دارد که از مطرح‌ترین آنها می‌توان به فیلم سرنیتی (Serenity) به کارگردانی استیون نایت و با بازی متیو مک‌کانهی و اوما تورمن و فیلم قایق نجات (The Lifeboat) به کارگردانی فیلمساز ترکیه‌ای، دنیز گامزه ارگوون اشاره کرد.

تصویربرداری O2 از پاییز امسال آغاز خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده