نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

صداپیشه شخصیت زازو در فیلم The Lion King مشخص شد

کمپانی والت دیزنی پیکچرز رسما صداپیشه شخصیت زازو (Zazu) در فیلم شیر شاه (The Lion King) را تایید و معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی پیکچرز صداپیشه نقش زازو در فیلم The Lion King را تایید و رسما معرفی کرد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، جان الیور، کمدین محبوب برنامه‌های تلویزیونی قرار است صداپیشگی این شخصیت را بر عهده داشته باشد. در انیمیشن اصلی The Lion King محصول سال ۱۹۹۴، روان اتکینسون صداپیشگی شخصیت زازو را بر عهده داشت. زازو به یک شخصیت مضطرب و سخت‌گیر توصیف شده است و مشاور موفاسا نیز بود. الیور مجری برنامه محبوب شبکه HBO که Last Week Tonight نام دارد است و بیشتر برای اجرای این برنامه شهرت دارد. او همچنین به عنوان صداپیشه در فیلم The Smurfs (اسمورف‌ها) و دنباله‌ آن نیز حضور داشته است.

John Oliver

تاکنون شاهد تایید و حضور بازیگران بزرگی به عنوان صداپیشه در فیلم The Lion King بوده‌ایم. دونالد گلاور در نقش سیمبا، جیمز ارل جونز در نقش پادشاه موفاسا، سث روگن در نقش پومبا و بیلی ایکنر در نقش تیمون، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در این فیلم تایید شده است.  همچنین گفته می‌شود بیانسه، بازیگر و خواننده برنده جایزه گرمی،‌ احتمالا صداپیشگی شخصیت نالا را در فیلم The Lion King بر عهده خواهد داشت. در اوایل مهر ماه گذشته، کمپانی دیزنی ساخت فیلم The Lion King را به کارگردانی جان فاورو تایید کرد.

مدتی بعد دیزنی اعلام کرد که جف ناتانسون، نویسنده فیلم‌ اگه می‌تونی منو بگیر (Catch Me if You Can)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم The Lion King را بر عهده گرفته استانیمیشن The Lion King در سال ۱۹۹۴ به روی پرده رفت و موفق شد بیش از ۹۶۸ میلیون دلار فروش کند، چندی پیش نیز نسخه اچ‌دی این انیمیشن به روی پرده رفته بود. انیمیشن The Lion King موفق به دریافت دو جایزه اسکار و سه جایزه گرمی برای موسیقی آن شده است.

فیلم The Lion King قرار است در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸)‌ به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده