نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

سریال انیمیشنی Castlevania برای فصل دوم تمدید شد

شبکه نت فلیکس رسما سریال انیمیشنی کسلوانیا (Castlevania) را برای فصل دوم تمدید کرد.

سرانجام شب گذشته اولین فصل سریال Castlevania از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شبکه اعلام کرد که رسما دستور ساخت فصل دوم این انیمیشن را صادر کرده است. فصل دوم سریال Castlevania قرار است در هشت قسمت تولید و در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. فصل اول این سریال تنها در چهار قسمت تولید و منتشر شده است. مانند فصل اول، کار ساخت فصل دوم این سریال بر عهده کمپانی انیمیشن‌سازی Frederator Studios که زیر مجموعه کمپانی Wow! Unlimited Media است، خواهد بود.

کار نوشتن فیلمنامه فصل اول سریال Castlevania بر عهده وارن الیس، نویسنده کتاب کامیک Transmetropolitan، بوده است، اما تاکنون بازگشت وی برای نوشتن فیلمنامه فصل دوم این سریال تایید نشده است. علاوه بر نوشتن فیلمنامه، الیس به همراه آدای شانکار، کوین کلد و فرد سیبرت، به عنوان تهیه‌کننده نیز در سریال Castlevania حضور دارد. قسمت‌های فعلی این سریال تحت عنوان پارت اول منتشر شده‌اند و انیمیشن در پایان، شما را دعوت به تماشای پارت دوم این سریال در آینده‌ای نزدیک می‌کند. با این حال، انتظار می‌رود که بخش دوم سریال Castlevania در واقع فصل جدید آن باشد.

ریچارد آرمیتاژ در نقش ترور بلمونت،‌ جیمز کالیس در نقش آلوکارد، مت فروئر در نقش بیشاپ، تونی آمندولا در نقش الدر، امیلی سوالو در نقش همسر دراکولا به‌نام لیزا تپس و آلخاندرو رینوسو در نقش سایفا بلنیدز، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در فصل اول سریال Castlevania حضور داشته‌اند. علاوه بر این، هفته گذشته آدی شانکار اعلام کرد که در حال ساخت یک سریال انیمیشنی بر اساس مجموعه اساسینز کرید (Assassin’s Creed) است. هنوز اطلاعات زیادی از این پروژه منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که با همکاری کمپانی یوبی‌سافت موشن پیکچرز، مراحل ساخت آن مدت کوتاهی است که آغاز شده است. انتظار می‌رود که سریال Assassin’s Creed هم از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده