نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹

ساموئل ال جکسون در فیلم Captain Marvel بازخواهد گشت

طبق خبرهای منتشر شده، ساموئل ال جکسون بار دیگر نقش شخصیت نیک فیوری را در فیلم Captain Marvel بازی خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساموئل ال جکسون، بازیگر نقش نیک فیوری در دنیای سینمایی مارول، در فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) بار دیگر نقش آفرینی خواهد کرد. پس از انتشار شایعات فراوان مبنی بر حضور یا عدم حضور وی، سرانجام وب‌سایت ددلاین گزارش داد که جکسون در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت. جکسون آخرین‌بار در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) نقش نیک فیوری را بازی کرد و پس از آن این شخصیت در فیلم دیگری از دنیای سینمایی مارول حضور نداشته است.

با وجود اینکه انتظار می‌رفت جکسون در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) بازگردد، اما شاهد حضور او در این فیلم نبودیم. با این حال، انتظار می‌رود که شاهد حضور شخصیت نیک فیوری در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) نیز باشیم، اما تاکنون حضور جکسون در این فیلم رسما تایید و اعلام نشده است. سال گذشته، مارول بری لارسون را به عنوان بازیگر نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول معرفی و تایید کرد. پیش از این جکسون و لارسون در فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) هم‌بازی بوده‌اند. 

اردیبهشت امسال، مارول رسما اعلام کرد که آنا بودن و رایان فلک کارگردانی فیلم Captain Marvel را بر عهده گرفته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مگ لفاوه و نیکول پرلمن خواهد بود. فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel قرار است از ماه ژانویه ۲۰۱۸ (دی-بهمن ۱۳۹۶) آغاز شود و تاکنون اطلاعاتی از داستان، دیگر بازیگران و شخصیت شرور و منفی این فیلم منتشر نشده است.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده