نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳

تایید حضور بازیگر سریال Atlanta و Luke Cage در انیمیشن Spider-Man

کمپانی سونی پیکچرز از اضافه شدن ماهرشالا علی و برایان تیری هنری به جمع صداپیشگان انیمیشن سینمایی Spider-Man خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز حضور دو بازیگر جدید را در انیمیشن سینمایی مرد عنکبوتی (Spider-Man) تایید کرده است. ماهرشالا علی که بیشتر برای بازی در سریال Luke Cage (لوک کیج) و فیلم Moonlight (مهتاب) شناخته شده، به جمع صداپیشگان این انیمیشن اضافه شده است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت TrackingBoard منتشر کرده، علی قرار است نقش آرون دیویس را در انیمیشن Spider-Man بازی کند. دیویس در واقع عموی مایلز مورالز است و در دنیای کامیک به شخصیت پرالر (Prowler) تبدیل می‌شود.

Luke Cage

علاوه بر علی، برایان تیری هنری، بازیگر سریال Atlanta (آتلانتا)، دیگر بازیگری است که به جمع صداپیشگان انیمیشن Spider-Man اضافه شده است. او قرار است نقش جفرسون دیویس را در این انیمیشن بازی کند. جفرسون پدر مایلز و برادر آرون است. اطلاعات بیشتری در حال حاضر منتشر نشده، اما گفته می‌شود که علی نقش مهمی را در این انیمیشن خواهد داشت. در فروردین امسال تایید شد که شمیک مور قرار است صداپیشگی شخصیت مایلز مورالز/ مرد عنکبوتی را در انیمیشن Spider-Man بر عهده داشته باشد. علاوه بر این، لیو شرایبر قرار است صداپیشگی شخصیت شرور و منفی این انیمیشن را بر عهده داشته باشد.

How to Get Away with Murder

کارگردانی انیمیشن Spider-Man بر عهده باب پرشچتی و پیتر رمزی خواهد بود. فیل لرد و کریستوفر میلر که سابقه نویسندگی و کارگردانی انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) را در کارنامه دارند، روی فیلمنامه این انیمیشن کار خواهند کرد. این دو نویسنده پیش از این وعده داده بودند که انیمیشنی منحصر به فرد از مجموعه مرد عنکبوتی را مشاهده خواهیم کرد. میلر و لرد کارگردانی فیلم Han Solo (هان سولو) را نیز بر عهده داشتند که هفته گذشته کمپانی لوکاس فیلم از قطع همکاری با این دو کارگردان به علت اختلافات متعدد خبر داد.

انیمیشن سینمایی Spider-Man قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده