نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

نام سریال John Wick به همراه اطلاعات جدید آن مشخص شد

چاد استاهلسکی اخیرا نام سریال تلویزیونی جان ویک (John Wick) را به‌همراه اطلاعات جدیدی از آن به اشتراک گذاشته است.

بدون هیچ شکی فیلم John Wick (جان ویک) و فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: قسمت ۲) از بهترین فیلم‌های اکشن چند سال اخیر سینما بوده‌اند و توانسته‌اند طرفداران بسیاری را به خود جذب کنند. ساخت و تولید قسمت سوم این مجموعه آغاز نشده است، اما یک سریال پیش‌درآمد بر اساس مجموعه جان ویک در دست ساخت و تولید است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، چاد استاهلسکی، کارگردان دو فیلم John Wick، اطلاعات جدیدی از این سریال را، از جمله نام آن، منتشر کرده است. این سریال با نام کانتینتال (The Continental) در دست ساخت و تولید است.

نام این سریال به هتلی در دو فیلم John Wick اشاره می‌کند که قاتلین از آن به عنوان زمین بی‌طرف استفاده می‌کردند. استاهلسکی به وب‌سایت ایندی‌وایر توضیح داد که در سریال The Continental، کانتینتال شهر نیویورک نقش بسیار پررنگ و بسیار برجسته‌تری نسبت به دو فیلم John Wick خواهد داشت. او گفت:

کانتینتال‌های بسیار زیادی در سراسر دنیای فیلم وجود دارند که همه آن‌ها به نحوی با یکدیگر در ارتباط هستند. مردم می‌خواهند بدانند که چگونه هر یک از کانتینتال‌ها به‌وجود آمده است و چگونه مدیریت می‌شود و ارتباط آن‌ها با افراد و گروه‌های مختلف چگونه است. من فکر می‌کنم که دنیای جان ویک بسیار گسترده است. این چیزی است که استودیو بسیار در مورد آن مصمم است و قصد دارد تا آن را بسازد و از آن حمایت گسترده‌ای خواهد کرد.

John Wick: Chapter 2

همچنین استاهلسکی توضیح داد که تمرکز سریال تنها روی قاتلان حرفه‌ای و جنایتکاران نخواهد بود. او گفت:

من دوست دارم که داستان سریال را از دید یک شخصیت دیگر بیان کنم. زمانی که شما تصمیم می‌گیرید تا روی یک سریال تلویزیونی کار کنید، می‌توانید در آن تمام شخصیت‌های مختلف را گسترش دهید و در طول این ماجراجویی به آن‌ها بپردازید. شما می‌توانید داستان را از دید یک دربان یا پیشخدمت ساده روایت کنید. شما می‌توانید از تمام این شخصیت‌های مختلف استفاده کنید و آن‌ها را در ابعاد مختلف دنیای سریال به کار بگیرید.

با وجود این، استاهلسکی شایعه حضور کیانو ریوز در این سریال را رد نکرد و گفت که ممکن است او در این سریال نیز بازی کند. استاهلسکی گفت:

من فکر می‌کنم که او در این سریال حضور خواهد داشت. فکر می‌کنم که او بخشی از این سریال خواهد بود، اما قرار نیست سریال روی شخصیت جان ویک تمرکز کند.

در حال حاضر فیلمنامه فیلم John Wick 3 در دست نوشتن است و فیلمبرداری و تولید این فیلم به‌زودی آغاز خواهد شد. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده