نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

فیلم نامه John Wick 3 هم اکنون در حال نگارش است

طبق صحبت‌های چاد استاهلسکی، فیلم‌نامه‌ی قسمت سوم فیلم اکشن و هیجان‌انگیز John Wick هم‌اکنون در حال نگارش است.

قسمت دوم فیلم John Wick (جان ویک)، در حال حاضر به صورت دیجیتال و با کیفیت اچ‌دی برای فروش وجود دارد و در روز ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) هم با کیفیت 4K، بلوری و DVD عرضه خواهد شد. اگرچه پیش از این می‌دانستیم که قسمت سوم این فیلم اکشن و هیجان‌انگیز با بازی کیانو ریوز، ساخته خواهد شد؛ ولی اکنون با مصاحبه‌ای که چاد استاهلسکی با سایت کلایدر (Collider) داشته است، اطلاعات بیش‌تری نسبت به روند ساخت فیلم به دست آورده‌ایم.   

وی در مصاحبه‌ی خود چنین گفته است:

در حال حاضر نگاشتن قسمت سوم فیلم به میانه‌های راه رسیده است. خیلی سریع‌تر از آن چیزی که فکر می‌کردیم کار در حال پیشرفت است. نهایتاً اگر تا پایان امسال نگارش فیلم‌نامه به پایان نرسد، حدس می‌زنم که اوایل سال آینده تکمیل خواهد شد.   

در قسمت دوم فیلم John Wick شاهد بازگشت دوباره‌ی این قاتل افسانه‌ای به صحنه‌های پُرزدوخورد و درگیرانه هستیم. وی مجبور می‌شود بازنشستگی را کنار بگذارد و بدهی کوچکی را که به یکی از همکاران قدیمی خود دارد، جبران کند. جان ویک پیمان خونی و برادری با همکار قدیمی خود می‌بندد تا به هر شکلی به او کمک کند. وی سپس به شهر رم سفر می‌کند و در آنجا با تعدادی از خطرناک‌ترین قاتلین دنیا درگیر می‌شود. در این فیلم کیانو ریوز، لانی رشید (مشهور به کامن)، لارنس فیش‌بورن، ریکاردو اسکامارچو، روبی رز، لنس ردیک، بریجیت مویناهان، فرانکو نِرو، جان لگویزمائو و ایان مک‌شین، حضور دارند.

Stahelski   
آیا با این گفته‌ها، کارگردان قسمت سوم هم چاد استاهلسکی خواهد بود؟ طبق آنچه خودش اعلام داشته، وی کاملاً درگیر قسمت سوم فیلم John Wick است؛ ولی هنوز به صورت رسمی حضور خود به عنوان کارگردان را تأیید نکرده است:  

می‌توان گفت که اکنون هم به عنوان کارگردان کارها را پیش می‌برم. خوشبختانه همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و مطمئناً خودم هم دوست دارم کارگردانی قسمت سوم را نیز بر عهده داشته باشم. اگر دو قسمت قبلی را دیده باشید، خب شما هم به همان نتیجه‌ای که من رسیده‌ام، می‌رسید!  


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده