نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

فیلم Venom بخشی از دنیای سینمایی مارول نخواهد بود

کوین فایگی اعلام کرد که فیلم ونوم (Venom) بخشی از دنیای سینمایی مارول نیست و یک فیلم کاملا مستقل خواهد بود.

پس از عملکرد نه چندان موفق دو فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز (The Amazing Spider-Man)، کمپانی سونی پیکچرز تصمیم گرفت که برای آینده شخصیت پیتر پارکر و مرد عنکبوتی با کمپانی مارول استودیو همکاری کند و حق ساخت فیلم‌های این شخصیت را برای حضور در دنیای سینمایی مارول به این کمپانی واگذار کرد. با این حال، این کمپانی در نظر داشت فیلم‌هایی فرعی چون Venom و Sinister Six را نیز براساس دنیای مرد عنکبوتی تولید کند، اما در اسفند سال گذشته، کمپانی سونی ساخت فیلم Venom را رسما تایید و اعلام کرد.

همچنین ماه گذشته کمپانی سونی پیکچرز از انتخاب تام هاردی برای بازی در نقش ادی بروک/ونوم در فیلم مستقل این شخصیت دنیای مارول خبر داد. علاوه بر این، سونی اعلام کرد که کارگردانی این فیلم قرار است بر عهده روبن فلیشر باشد. او پیش از این کارگردانی فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) را بر عهده داشته است. با این حال، سوالات زیادی در مورد حضور یا عدم حضور شخصیت ونوم در دنیای سینمای مارول به‌وجود آمد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو به این سوالات پاسخ داده است. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه اخیر خود گفته است که قرار نیست ونوم در دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشد. فایگی به AlloCine گفت:

در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای حضور شخصیت ونوم در دنیای سینمایی مارول نداریم. این فیلم؛ پروژه کمپانی سونی است و به ما ارتباطی ندارد.

Kevin Feige

هرچند این موضوع کاملا قابل پیش بینی بود، اما طرفداران ممکن است ناامید شوند. در واقع شخصیت ونوم تنها بخاطر مرد عنکبوتی به‌وجود آمده است و بدون او به یک شخصیت بی‌هدف تبدیل می‌شود. پیتر پارکر یک انگل بیگانه پیدا می‌کند و این انگل سعی می‌کند تا بخشی از وجود شخصیت پارکر شود، اما او مقاومت و از آن رهایی پیدا می‌کند. ادی بروک نیز یک عکاس و رقیب پیتر پارکر بوده است که میزبان این انگل می‌شود و این دو با وجود تنفری که از پارکر داشته‌اند، تصمیم می‌گیرند با کمک یکدیگر از او انتقام بگیرند.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده برود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده