نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

تام هالند از علاقه خود به حضور جیک جیلنهال یا کریس پرت در فیلم Uncharted می‌ گوید

تام هالند در سخنانی از علاقه‌ی خود به نقش‌آفرینی جیک جیلنهال یا کریس پرت در نقش سالی در فیلم Uncharted پرده برداشت.

اسپایدرمن جدید هالیوود، تام هالند، با اشاره به نام‌های بزرگی چون جیک جیلنهال و کریس پرت، از علاقه‌ی خود به حضور این بازیگران مطرح در نقش ویکتور سالیوان محبوب و دوست‌داشتنی مجموعه بازی‌های Uncharted در فیلمی که بر اساس همین بازی قرار است توسط سونی ساخته شود، پرده برداشت. اگر تنها یک فیلم بر اساس بازی‌های ویدئویی باشد که هالیوود طی تمام این سال‌ها شدیداً خواستار بر روی پرده بردن آن و گرفتن حق امتیاز ساختش بود، بی‌شک فیلم آنچارتد است. پس از چندین مرتبه نوشتن فیلم‌نامه و دست به دست شدن بین فیلم‌سازان مختلف و مطرح شدن نام افراد بی‌شماری در زمینه نوشتن داستان فیلم، اکنون به نظر می‌رسد کار فیلم‌نامه‌نویسی آن پایان یافته و مراحل استودیویی ساخت فیلم آغاز شده است. قرار است تهیه‌کننده‌ی فیلم‌ Arrival (ورود) و مجموعه‌ی تلویزیونی Stranger Things (چیزهای عجیب)، شان لوی، کارگردانی فیلم آنچارتد را بر عهده داشته باشد.

Tom Holland

مسلماً این فیلم اقتباسی، بدون حضور شخصیت اصلی و بازیگوش مجموعه‌ بازی‌های آنچارتد یعنی نیتن دریک، معنایی نخواهد داشت. چند روز پیش بود که پس از سال‌ها حدس و گمان طرفداران در مورد بازیگر این نقش، در خبری اعلام شد که تام هالند، بازیگر این روزهای شخصیت اسپایدرمن، قرار است ایفاگر دوران جوانی نیتن دریک باشد. شخصیت دریک، تنها شخصیت خاص و دوست‌داشتنی مجموعه بازی‌های آنچارتد نیست؛ تام هالند در اظهار نظری رسمی گفت که دوست دارد چه کسی نقش سالی، استاد و شریک همه ‌فن حریف نیتن را ایفا کند.

Chriss-Pratt

تام هالند طی پرسش‌وپاسخ زنده‌ای در صفحه‌ی یاهو مووی (Yahoo! Movie) سایت فیسبوک، گفت که برای بازی در نقش نیتن دریک بسیار هیجان‌زده است. بعد از لو رفتن صحبت‌های تام هالند با مدیر استودیو سونی، تام راتمن و کارگردان این فیلم، شان لوی، درباره‌ی داستان اصلی شخصیت نیتن دریک، وی با اشاره به دو نام بزرگ هالیوودی، ابراز امیدواری کرد که شاهد حضور یکی از آن‌ها در نقش شخصیت ویکتور سالیوان باشد:

فکر می‌کنم انتخاب جیک جیلنهال انتخاب بسیار جذابی خواهد بود، ولی خب باید بگویم هنگامی که بر سر صحنه‌ی فیلم‌برداری فیلم Jurassic World 2 (دنیای ژوراسیک ۲)، برای ملاقات با کارگردان فیلم و دوستم، جی. ای بایونا، حاضر شدم، کریس پرت نیز آنجا حضور داشت. چند ماهی می‌شود که روابط دوستانه‌ای با یک‌دیگر داریم و فکر می‌کنم کریس انتخابی عالی و بسیار جذاب برای نقش سالی خواهد بود. اگر قرار بود داستان فیلم مربوط به دوران میان‌سالی نیتن دریک باشد، وی می‌توانست نقش نیتن را ایفا کند، ولی اکنون فکر می‌کنم انتخاب وی به عنوان بازیگر نقش سالی انتخاب خیلی خوبی خواهد بود. از طرفی عاشق کار کردن با کریس هستم و دوست دارم در فیلم‌های بیش‌تری در کنار یکدیگر حضور داشته باشیم.   

جیک جیلنهال نیز انتخاب هیجان‌انگیزی برای بازی در نقش سالی خواهد بود، نه تنها به دلیل استعداد و کیفیت بازیگری بسیار بالایی که دارد، بلکه به دلیل نقش متفاوتی است که با بازی در نقش سالی به کارنامه‌ی بازیگری وی افزوده خواهد شد. در هر صورت جالب است که تام هالند، به بازیگر فیلم دنیای ژوراسیک، کریس پرت اشاره کرده است، چون طی این سال‌ها همواره نام وی در کنار شایعات ساخت فیلم آنچارتد و بازیگران این فیلم وجود داشته است. به نظر انتخاب کریس پرت هم انتخاب خوبی خواهد بود، وی توانایی بازی در نقش جوانی سالی در پیش‌‌درآمد آنچارتد را خواهد داشت؛ شخصی که همواره یار نیتن دریک بوده است و او را به معروف‌ترین گنج‌یاب باستانی و افسانه‌ای تبدیل کرده است.

Jake-Gyllenhaal

هنوز مشخص نیست که بازیگری به جز این دو نیز برای بازی در نقش سالی در فیلم آنچارتد در نظر گرفته شده است یا خیر. در مورد اینکه کریس پرت از پس بازی در نقش یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی‌های ویدئویی برمی‌آید یا خیر، تردیدهایی وجود دارد، ولی در مورد جیک جیلنهال اوضاع فرق می‌کند. وی سابقه‌ی بازی در نقش شخصیت اصلی فیلم Prince of Persia: The Sands of Time (شاهزاده‌ ایران: شن‌های زمان)، محصول سال ۲۰۰۹، را در کارنامه‌ی خود دارد که البته در مقایسه با دیگر فیلم‌های عالی جیک جیلنهال یک شکست محسوب می‌شود. شان لوی نیز اسمی برای خود دست‌وپا کرده است و در هر صورت شخص موفقی در هالیوود به شمار می‌رود و همین امر نیز در کنار حضور بازیگر مستعدی همچون تام هالند، شاید جیک جیلنهال یا کریس پرت را به حضور در این فیلم راضی سازد.   

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده