نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

تایید حضور تام هاردی در فیلم Venom

کمپانی سونی پیکچرز از انتخاب تام هاردی برای بازی در نقش ادی بروک/ونوم در فیلم مستقل این شخصیت دنیای مارول خبر داد.

ماه اسفند سال گذشته، کمپانی سونی ساخت فیلم Venom را رسما تایید و اعلام کرد. این فیلم، یک فیلم فرعی براساس مجموعه مرد عنکبوتی (Spider-Man) خواهد بود و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی از انتخاب و حضور تام هاردی برای بازی در نقش ونوم در این فیلم خبر داده است. این کمپانی تایید کرد که او قرار است نقش ادی بروک را بازی کند و این فیلم برای اکران در پاییز سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است و فیلمبرداری فیلم Venom نیز از پاییز امسال آغاز خواهد شد. در دنیای کامیک، بروک یک عکاس و رقیب پیتر پارکر بوده است که میزبان یک انگل می‌شود که در نهایت این انگل شخصیت واقعی او را نابود کرد. همچنین سونی تصویری از هاردی با تی‌شرت ونوم در توییتر منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

Tom Hardy in Venom

این برای اولین بار نیست که هاردی قرار است نقش یک شخصیت شرور و منفی را در یک فیلم ابرقهرمانی بازی کند. او پیش از این در سال ۲۰۱۲ نقش بین (Bane) را در فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises) به کارگردانی کریستوفر نولان، بر عهده داشته است. هاردی در فیلم Dunkirk (دانکرک) که موضوع آن جنگ جهانی دوم است و قرار است تابستان امسال اکران شود، بار دیگر با نولان همکاری کرده است. علاوه بر این، کمپانی سونی کارگردان فیلم Venom را نیز رسما انتخاب و معرفی کرده است. کارگردانی این فیلم قرار است بر عهده روبن فلیشر باشد. او پیش از این کارگردانی فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) را بر عهده داشته است.

فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، جدیدترین فیلم دنیای مرد عنکبوتی است که تابستان امسال اکران خواهد شد، اما هنوز ارتباط داشتن فیلم Venom به این فیلم رسما تایید یا تکذیب نشده است. هرچند مارول گفته است نقشی در ساخت این فیلم ندارد. سونی حق امتیاز ساخت فیلم‌های مرد عنکبوتی و شخصیت‌های مرتبط به او را در دست دارد. با این حال، این کمپانی پس از یک توافق با مارول استودیو به این کمپانی اجازه داد تا از مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول استفاده کند و این شخصیت اولین بار در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) در دنیای سینمایی مارول حضور پیدا کرد.

همچنین سونی پیش از توافق با مارول در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فیلمی براساس شخصیت ونوم بوده است. در واقع این فیلم در ابتدا قرار بود بخشی از مجموعه مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز (The Amazing Spider-Man) باشد که در آن اندرو گارفیلد نقش مرد عنکبوتی را بر عهده داشت. پیش از این در سال ۲۰۰۷ در فیلم مرد عنکبوتی ۳ (Spider-Man 3) به کارگردانی سام ریمی، شاهد حضور شخصیت ونوم بودیم. در این فیلم توفر گریس ایفای نقش این شخصیت محبوب دنیای مارول را بر عهده داشت، اما طرفداران رضایت چندانی از عملکرد ونوم در فیلم Spider-Man 3 نداشتند.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده