نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷

نام اولین بازیگران فیلم New Mutants اعلام شد

بازیگر سریال Game of Thrones و بازیگر فیلم Split اولین بازیگران این فیلم از سری X-Men خواهند بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که با دو بازیگر برای حضور در فیلم New Mutants که یک فیلم فرعی از مجمومه مردان ایکس (X-Men) است، قرارداد همکاری امضا کرده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، میسی ویلیامز، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و آنا تیلور جوی، بازیگر فیلم Split (شکاف)، دو بازیگری هستند که حضور آن‌ها در فیلم New Mutants تایید شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده جاش بون، کارگردان فیلم The Fault in Our Stars خواهد بود. فیلمبرداری و تولید فیلم New Mutants از ماه جولای امسال (تیر-مرداد) در مونترال کانادا آغاز خواهد شد.

Game Of Thrones Star Maisie Williams

در فیلم New Mutants شخصیت‌های نوجوانی چون ولفسبین (Wolfsbane)، میراژ (Mirage)، کنون‌بل (Cannonball)، سان‌اسپات (Sunspot)، مجیک (Magik) و وارلاک (Warlock)، حضور خواهند داشت. ویلیامز قرار است ایفاگر نقش ولفسبین در این فیلم باشد. پیش از این بون حضور او را با انتشار تصویری در این فیلم تایید کرده بود. ولفسبین قدرت تبدیل شدن از انسان به گرگ را دارد و او تلاش می‌کند اعتقادات خود را حفظ کند. تیلور جوی نیز قرار است نقش مجیک را در فیلم New Mutants بازی کند. او خواهر کلاسوس است و قدرت او دورنوردی است که می‌تواند از یک مکان به یک مکان دیگر خود و دیگران را انتقال بدهد. اسکات نویستتر و مایکل اچ. وبر که با بون در فیلم The Fault in Our Stars همکاری داشته‌اند، روی فیلمنامه فیلم New Mutants کار خواهند کرد.

split

طبق خبرهای منتشر شده، ممکن است داستان این فیلم خارج از دنیای فیلم X-Men جریان داشته باشد و یک داستان کاملا اختصاصی را رویات کند. داستان این فیلم اقتباسی از داستان قدیمی X-Men خواهد بود که در دهه ۸۰ میلادی منتشر شده است. وب‌سایت ComingSoon، داستان این فیلم را یک داستان نوجوانانه و ترسناک توصیف کرده است. سیمون کینبرگ، تهیه کننده مجموعه X-Men، در مصاحبه‌ای گفته بود که فیلم New Mutants، یک داستان منحصر به فرد و اختصاصی خواهد داشت.

فیلم New Mutants قرار است در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده