نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

سریال Thirteen Reasons Why برای فصل دوم تمدید شد

شبکه نت فلیکس از تمدید سریال ۱۳ دلیل که چرا (Thirteen Reasons Why) برای فصل دوم خبر داد.

ماه گذشته، سریال Thirteen Reasons Why از شبکه استریم نت‌فلیکس منتشر و به یکی از بحث برانگیزترین و جنجالی‌ترین سریال‌های تلویزیونی چند ساخت اخیر تبدیل شد. این سریال داستان خودکشی یک دختر نوجوان به نام هانا بیکر با بازی کاترین لانگفورد را روایت می‌کند که در ۱۳ نوار منتشر شده پس از مرگ وی، ۱۳ دلیل خود را برای انجام این کار توضیح می‌دهد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌فلیکس از تمدید این سریال جنجالی و پر بیننده برای فصل دوم خبر داده است. سلنا گومز، تهیه کننده این سریال، نیز این خبر را در اینستاگرام شخصی خود رسما تایید و اعلام کرد. سریال Thirteen Reasons Why براساس رمانی به همین نام اثر جی اشر، تولید و ساخته شده است. علاوه بر این، نت‌فلیکس تیزر کوتاهی از فصل دوم این سریال نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

شبکه نت‌فلیکس تاکنون آمار دقیقی از تعداد بینندگان فصل اول سریال Thirteen Reasons Why ارائه نکرده است، بنابراین نمی‌توان آمار بینندگان این سریال را با دیگر سریال‌های جدید مقایسه کرد. با این حال، این سریال رکورد بیشترین بحث و گفتگو برای یک سریال جدید را شکسته است و این سریال در حال حاضر بیش از هر سریالی دیگری در شبکه‌های مجازی مورد بحث قرار می‌گیرد. با این وجود سریال Thirteen Reasons Why یکی از جنجالی‌ترین سریال‌های چند سال اخیر نیز بوده است. برخی اعتقاد دارند که نوجوانان و جوانانی که دارای بیمارهای روحی و روانی هستند پس از تماشای این سریال ممکن است میل بیشتری به خودکشی پیدا کنند.

علاوه بر این، مدارس نامه‌ای به والدین دانش‌آموزها ارسال کرده‌اند که در آن به آن‌ها در مورد محتوای سریال Thirteen Reasons Why هشدار داده‌اند و به آن‌ها توصیه کرده‌اند که از شبکه نت‌فلیکس در حال حاضر استفاده نکنند. با این حال، این سریال حامیان بسیاری هم دارد. فصل اول سریال Thirteen Reasons Why در ۱۳ قسمت تولید و منتشر شده، اما تعداد قسمت‌های فصل دوم این سریال هنوز اعلام نشده است. همچنین نت‌فلیکس تاریخی برای انتشار فصل دوم اعلام نکرده است. دیلان مینت، بازیگر نقش کلی جنسن، به مجله سرگرمی‌ هفتگی گفت:

من فکر می‌کنم که در مورد شخصیت‌های مختلفی که پتانسیل زیادی دارند، می‌خواهیم بیشتر بدانیم و فکر می‌کنم که هنوز داستان‌های خوب زیادی برای گفتن وجود دارد.

جی اشر برای نوشتن فیلمنامه و برایان یورکی برای ساخت فصل دوم سریال Thirteen Reasons Why باز خواهند گشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده