نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

تمرینات بن افلک برای حضور در فیلم مستقل بتمن آغاز شد

بن افلک، بازیگر نقش بروس وین/بتمن، تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی خود را برای حضور در فیلم مستقل بتمن آغاز کرده است.

بن افلک اولین‌بار در فیلم فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) نقش بروس وین/ بتمن را بازی کرد و حضور کوتاهی نیز در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)  داشت. او قرار است امسال برای بازی در نقش بتمن در فیلم Justice League (لیگ عدالت) بازگردد. در ابتدا قرار بود کارگردانی فیلم Batman بر عهده افلک باشد و به همراه جف جانز روی فیلمنامه این فیلم کار کنند، اما افلک با انتشار بیانیه‌ای از کارگردانی فیلم Batman رسما انصراف دادپس از آن، کمپانی برادران وارنر مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، را رسما به عنوان کارگردان جدید فیلم مستقل بتمن و جانشین افلک، انتخاب و معرفی کرد

فیلمبرداری فیلم مستقل بتمن در ابتدا قرار بود در بهار یا تابستان سال ۲۰۱۷ آغاز شود، اما با توجه به تغییرات ایجاد شده، در حال حاضر فیلمبرداری این فیلم تا سال ۲۰۱۸ عقب افتاده است. در اسفند سال گذشته، افلک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دوره فشرده ترک اعتیاد به الکل او به پایان رسیده و او الان کاملا پاک است. افلک اضافه کرد که این موضوع ارتباطی به انصراف وی از کارگردانی فیلم بتمن و حضور در این فیلم ندارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، افلک تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی خود را برای حضور در فیلم مستقل بتمن آغاز کرده و ممکن است به زودی شاهد شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم باشد.

Batman in Batman v Superman: Dawn of Justice

امبرتو گونزالس، خبرنگار وب‌سایت The Wrap، گفته است که از منابعی نزدیک و بدون نام به کمپانی برادران وارنر شنیده است که افلک در حال حاضر تمرینات خود را برای حضور در فیلم مستقل بتمن آغاز کرده است. طبق گفته این منبع، او به تازگی تمرینات خود را آغاز کرده و ممکن است این موضوع به معنای نزدیک بودن به شروع تولید و فیلمبرداری فیلم مستقل بتمن باشد. هرچند گفته می‌شود به دلیل دوره ترک اعتیاد به الکل، بدن افلک تحلیل رفته و این کمپانی برنامه ویژه‌ای برای او تدارک دیده است. با این حال، تاکنون شروع تمرینات بازیگر دیگری از فیلم مستقل بتمن گزارش نشده است.

با این حال، این منبع فاش نکرده است که مراحل پیش تولید فیلم بتمن در چه مرحله‌ای قرار دارد و همچنین چه زمانی فیلمبرداری و تولید این فیلم آغاز خواهد شد. همچنین او اطلاعاتی از تاریخ اکران احتمالی این فیلم به اشتراک نگذاشته و مشخص نیست که این فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد یا برای اکران در سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده است. با این وجود گفته می‌شود که ریوز در نظر دارد تغییراتی در فیلمنامه اصلی فیلم بتمن بدهد، اما بخش اصلی فیلمنامه حفظ خواهد شد و عقب افتادن زمان تولید و انتشار فیلم باعث می‌شود که او زمان کافی برای ایجاد تغییرات مورد نظر را داشته باشد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده