نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

نویسنده Armageddon نوشتن فیلمنامه فیلم Gears Of War را بر عهده گرفت

کمپانی یونیورسال از استخدام شین سالرنو برای نوشتن فیلمنامه فیلم چرخ‌دنده‌های جنگ (Gears Of War) خبر داد.

مدتی طولانی است که قرار است فیلمی براساس مجموعه Gears of War تولید و منتشر شود. در حال حاضر این فیلم مراحل پیش‌تولید خود را سپری می‌کند و به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد ساخت آن خواهیم بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال از استخدام نویسنده‌ای برای نوشتن فیلمنامه فیلم Gears Of War خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، شین سالرنو، نویسنده فیلم‌هایی چون آرماگدون (Armageddon) و شفت (Shaft)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Gears Of War را بر عهده گرفته است.

Shane Salerno

سالرنو همچنین در تیم نویسندگان فیلمنامه دنباله‌های فیلم Avatar (آواتار) نیز حضور دارد و به جیمز کامرون در نوشتن فیلمنامه این فیلم‌ها کمک می‌کند. مهر سال گذشته، کمپانی مایکروسافت ساخت فیلم Gears Of War را رسما تایید و اعلام کرد که وظیفه ساخت و انتشار این فیلم بر عهده کمپانی یونیورسال خواهد بود. پیش از این در سال ۲۰۰۷، کمپانی نیو لاین سینما حقوق ساخت فیلمی براساس بازی Gears of War را به‌دست آورد و پس از آن، نویسنده و تهیه‌کنندگانی را برای این پروژه استخدام کرد. با این حال، این فیلم هرگز ساخته و منتشر نشد.

مهر سال گذشته راد فرگوسن، رییس استودیو کوالیشن، گفت که لزوما داستان فیلم Gears Of War مشابه بازی نخواهد بود و در عوض، آن‌ها بیشتر می‌خواهند بهترین فیلم ممکن از Gears of War را تولید کنند تا آنکه وفادارترین نسخه به بازی آن باشد. با این حال، تاکنون کارگردانی برای این فیلم انتخاب نشده است و مشخص نیست که فیلم قرار است در چه تاریخی اکران شود. کمپانی یونیورسال بیشتر با فیلم‌های محبوب و پرفروشی چون دنیای ژوراسیک (Jurassic World)، سرنوشت خشمگین (The Fate of the Furious) و مینیون‌ها (Minionsشناخته شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده