نویسنده: محمد شیرزاده
// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

فصل هشتم سریال The Walking Dead ریتم سریع تری خواهد داشت

طبق گفته سازندگان سریال «مردگان متحرک»، به نظر می‌رسد فصل هشتم این سریال حال و هوای متفاوتی خواهد داشت.

همانطور که می‌دانید فصل هفتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) به هیچ وجه در حد و اندازه‌های فصل‌های قبلی آن نبوده؛ اما این موضوع چیزی از محبوبیت این سریال کم نمی‌کند و هواداران انتظار دارند که فصل هشتم «مردگان متحرک» حال و هوای اکشن بیشتری داشته باشد. حال اسکات ام. گیمپل که یکی از سازندگان سریال است، در مصاحبه‌ای گفته که فصل هشتم حال و هوای متفاوتی نسبت به فصل گذشته خواهد داشت.

گیمپل در مصاحبه‌ای با اینترتینمنت ویکلی تایید کرد که فصل ۸ به نسبت فصل ۷ که آماده‌سازی قهرمانان برای مقابله با «نیگان» را نشان داد، با سرعت بیشتری روایت خواهد شد. وی در این رابطه گفت:

روایت فصل هشتم به یک کشمکش بزرگ تبدیل شده است و قرار است داستان را انعطاف‌پذیرتر کند؛ به شکلی که در یک اپیزود از تمام داستان دور خواهید شد و طی اپیزودهای مختلف، قطعات کوچک داستان به یکدیگر نزدیک می‌شوند.

گیمپل در ادامه توضیح داد که بحث تغییر حال و هوای سریال برای فصل هشتم از وقتی که او و گروه‌اش در حال ساخت فصل هفتم بودند به میان آورده شد. وی در این‌باره گفت:

به یاد می‌آورم که در اوایل فصل هفتم با آنجلا کنگ (یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال) در این رابطه صحبت کردم؛ به این دلیل که می‌دانستیم ساختار فصل هفتم به چه شکل خواهد بود و در جریان بودیم که قصد داریم آن را در فصل هشت تغییر دهیم. ما می‌دانستیم که فصل هشت قرار است چه چیزی باشد و چگونه ساختاری کاملا متفاوت را ارائه بدهد. [در فصل هشت] داستان پیش‌روی سریع‌تری خواهد داشت و احتمالا اپیزودهایی برای پرداخت به یک شخصیت خاص نخواهیم داشت و بیشتر به روایت بخش‌های مختلف داستان خواهیم پرداخت.

همچنین هفته گذشته اعلام شد که چند بازیگر نقش‌های فرعی، یعنی پولیانا مکینتاش، کتلین ناکن و استیون اگ، به بازیگران اصلی تبدیل شده‌اند. فصل هشتم سریال «مردگان متحرک» از ما اکتبر (مهر-آبان) امسال پخش خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده