نویسنده: میثم سبحانی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

استیون اگ حضور پررنگ تری در فصل هشتم سریال Walking Dead خواهد داشت

به نظر می‌رسد که خالقان سریال The Walking Dead از حضور کوتاه استیون اگ بازیگر نقش سیمون در این سریال راضی بودند و می‌خواهند که در ادامه نقش بیشتری به وی بدهند.

استیون اُگ که نقش ترور را در بازی Grand Theft Auto 5 ایفا کرد و در مردگان متحرک، سریال زامبی محور موفق شبکه AMC نیز حضور دارد، نقشش در ادامه این سریال بیشتر می‌شود. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، اگ یکی از سه بازیگری است که به هنرپیشگان ثابت فصل هشتم این سریال تبدیل شده است.

اگ نقش سیمون، دست راست نیگان را بازی می‌کند و عضوی از گروه ناجیان است. دو هنرپیشه دیگری که به بازیگران ثابت فصل بعدی این سریال تبدیل شده‌اند، کتلین ناکن و پولیانا مکینتاش هستند. ظاهراً فصل هشتم سریال مردگان متحرک بر جنگ بین گروه ناجیان به رهبری نیگان و هم‌پیمانان ریک متمرکز است. افزایش نقش این سه بازیگر نشان می‌دهد که آن‌ها نقش مهم‌تری در فصل آینده این سریال ایفا خواهند کرد.

اگ با بازی در سریال‌های تلویزیونی بیگانه نیست چرا که در سریال‌های تلویزیونی بهتره با ساول تماس بگیرید (Better Call Saul) و وست‌ ورلد (Westworld) نقش‌آفرینی کرده است.

انتظار می‌رود پخش فصل هشتم مردگان متحرک اواخر سال ۲۰۱۷ آغاز شود، هر چند تا به این لحظه هنوز هیچ تاریخ رسمی‌ای برای شروع فصل بعدی اعلام نشده است. پخش فصل هفتم این سریال اوایل همین ماه به پایان رسید. قبل از پخش اپیزود افتتاحیه بخش دوم فصل هفتم این سریال که در آن نیگان به شکل وحشیانه‌ای برخی از یاران ریک به قتل می‌رساند، بحث‌ها و شایعات فراوانی در فضای مجازی پیرامون آن وجود داشت که هواداران به پیش‌بینی کشته‌شدگان احتمالی می‌پرداختند.

نظر شما درباره نحوه بازی استیون اُگ در فصل هفتم مردگان متحرک چیست؟ آیا او را شایسته حضور بیشتر در فصل هشتم می‌دانید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده