نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

تریلر جدید فیلم Blade Runner 2049 همزمان با اکران Alien: Covenant منتشر می شود

بعد از مدت‌ها انتظار زنومورف‌ها تریلر دوم و جدید فیلم Blade Runner 2049 را به نمایش خواهند گذاشت.

در آذر سال گذشته، کمپانی برادران وارنر اولین تریلر فیلم مورد انتظار Blade Runner 2049 را منتشر کرد. کارگردانی فیلم Blade Runner 2049 بر عهده دنی ویلنو، کارگردان فیلم‌هایی چون زندانیان (Prisoners)، سیکاریو (Sicario) و ورود (Arrival)، بوده و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم همانند فیلم اصلی، بر عهده همپتون فنچر به همراه مایکل گرین، نویسنده فیلمGreen Lantern بوده است. ریدلی اسکات نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارد. همچنین داستان فیلم اقتباسی از داستان فیلیپ کی. دیک بوده است. رایان گاسلینگ، هریسون فورد، جرد لتو، ادوارد جیمز آلموس، رابین رایت، دیوید باتیستا، لنی جیمز، برخد عبدی، آنا د آرماس و مکنزی دیویس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با این حال، مدت زمان نسبتا زیادی است که از زمان انتشار اولین تریلر فیلم Blade Runner 2049 می‌گذرد و طرفداران در انتظار انتشار دومین تریلر این فیلم هستند. حال ریدلی اسکات در جریان مصاحبه با واشینگتن پست اعلام کرد که دومین تریلر این فیلم هم‌زمان با اکران فیلم Alien: Covenant (بیگانه: پیمان ) منتشر خواهد شد. او گفت که برای این تریلر بسیار هیجان زده است و آن را فوق العاده توصیف کرد. این قطعا یک لحظه بزرگ برای اسکات است چرا که او خالق دو مجموعه بیگانه (Alien) و بلید رانر (Blade Runner) است و در ساخت دو فیلم جدید این مجموعه مشارکت دارد. علاوه بر این، اخیرا تصویر جدیدی از فیلم Blade Runner 2049 منتشر شده که در آن رایان گاسلینگ و آنا د آرماس دیده می‌شوند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Blade Runner 2049

فیلم Alien: Covenant به کارگردانی ریدلی اسکات، قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۷ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) به روی پرده برود. مایکل فاسبندر، جیمز فرانکو، کاترین واترسون، دنی مک‌براید، بیلی کروداپ، نومی راپاس، دمیان بیچیر، جوسیه سملت، ایمی سیمتز، کارمن اجوجو، الکساندر انگلند، ناتانیل دین، بنیامین ریگبی و کلی هرناندز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Alien: Covenant قرار است پلی بین دو فیلم پرومتئوس (Prometheus) و Alien باشد.

فیلم Blade Runner 2049 در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده