نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

سریال King Kong در دست ساخت است

طبق خبرهای منتشر شده، کمپانی‌های فیلمسازی در حال ساخت سریالی لایو اکشن براساس مجموعه کینگ کونگ (King Kong) هستند.

سریالی لایو اکشن براساس مجموعه King Kong با نام کینگ کونگ جزیره جمجمه (King Kong Skull Island) در دست ساخت است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوودریپورتر منتشر کرده، این سریال قرار است براساس آثار هنری جو دویتو با نام جزیره جمجمه و فیلم King Kong محصول سال ۱۹۳۳ که مریان کوپر آن را کارگردانی کرده بود، ساخته شود. گروه حافظ اموال کوپر از این سریال و پروژه حمایت می‌کند. این سریال در اصل دنباله‌ای بر فیلم اصلی King Kong خواهد بود که اتفاقات آن در دوران معاصر جریان خواهد داشت و به جستجو و کشف رازهای جزیره جمجمه خواهد پرداخت.

با این حال، این سریال هیچ ارتباطی به جدیدترین فیلم مجموعه کینگ کونگ که کونگ: جزیره‌ی جمجمه (Kong: Skull Island) نام دارد، نخواهد داشت و به جای آن این سریال براساس سری کتاب‌های کامیک Kong of Skull Island ساخته خواهد شد. فیلم Kong: Skull Island ماه اسفند به روی پرده رفت و بخشی از دنیای هیولایی لجندری پیکچرز و برادران وارنر است. همچنین هنوز حضور هیچ بازیگری در این سریال تایید نشده است، اما شخصیت اصلی سریال کینگ کونگ یک زن خواهد بود و گروهی از فرهنگ‌های مختلف او را همراهی خواهند کرد.

Kong: Skull Island

دو کمپانی فیلمسازی MarVista Entertainment و IM Global ساخت این سریال را بر عهده گرفته‌اند. جاناتان پنر و استیسی تایتل کار نوشتن فیلمنامه سریال کینگ کونگ را بر عهده دارند و دنی فستا نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. فرناندو اسزو، مدیر عامل کمپانی MarVista، در رابطه با این پروژه گفت:

جاناتان و استیسی جهانی را به تصویر خواهند کشید که طی سالیان گذشته به شکل‌های مختلف و متفاوتی برای مخاطبین به نمایش در آمده است. اتفاقات سریال در دنیای معاصر جریان دارد و شخصیت اصلی یک زن است. سریال کینگ کونگ نسبت به دیگر آثار سینمایی آن بسیار متفاوت خواهد بود.

هنوز تاریخی برای انتشار سریال کینگ کونگ اعلام نشده است. همچنین هیچ شبکه‌ای هنوز پخش این سریال را بر عهده نگرفته است. این سریال، اولین سریال مجموعه کینگ کونگ خواهد بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده