نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۵

اولین تصاویر رسمی فیلم Kingsman: The Golden Circle منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تصاویر رسمی فیلم کینگزمن: محفل طلایی (Kingsman: The Golden Circle) را منتشر کرد.

فیلم Kingsman: The Golden Circle که دنباله فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی)، اوایل مهر امسال به روی پرده خواهد رفت. حال اولین تصاویر رسمی این فیلم منتشر شده است. مجله اینترتیمنت ویکلی اولین تصاویر رسمی فیلم ابرجاسوسی Kingsman: The Golden Circle را منتشر کرده که تمرکز این تصاویر روی بازیگران جدید این فیلم از جمله هالی بری، چنینگ تیتوم و جف بریجز است. همچنین در این تصاویر شاهد بازگشت تارون اگرتون و مارک استرانگ نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Kingsman: The Golden Circle

Kingsman: The Golden Circle

Kingsman: The Golden Circle

Kingsman: The Golden Circle

پیش از این در اواسط این ماه اولین پوستر رسمی فیلم Kingsman: The Golden Circle منتشر شده بود. همچنین اگرتون در مورد این فیلم با مجله اینترتیمنت ویکلی مصاحبه‌ای را نیز انجام داده است. او توضیح داد که چرا هنوز گروه و تیم اصلی که روی فیلم اول این مجموعه کار کرده‌اند، همچنان دارای اهمیت بسیاری زیادی در این فیلم هستند. او گفت:

من فکر می‌کنم که اگر اولین فیلم خوب نبود قطعا آن‌ها نمی‌خواستند که روی این فیلم کار کنند. در حال حاضر داستان فیلم برای من بسیار شفاف است، اما در واقع هنوز این گروه و تیم قطعه اصلی این فیلم هستند و البته من تجربه کمی بیشتری نیز نسبت به فیلم اول دارم. من هرگز نمی‌خواهم که از تیم تولید سوالات اضافه‌ای مثل قرار گرفتن تجهیزات دوربین در محل فیلمبرداری بپرسم.

کارگردانی فیلم Kingsman: The Golden Circle بر عهده متیو وان بوده است. علاوه بر اگرتون، استرانگ، بریجز، تیتوم و بری، کالین فرث، جولین مور، پدرو پاسکال، التون جان، سوفی کوکسون و ادوارد هولکرافت، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Kingsman: The Secret Service در سال ۲۰۱۴ به روی پرده رفت و موفق شد ۴۱۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و یکی از شگفتی‌های سال ۲۰۱۴ لقب گرفت.

فیلم Kingsman: The Golden Circle قرار است در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ (۷ مهر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده