نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

فیلم جدید مجموعه Cloverfield پاییز سال 2017 اکران خواهد شد

استودیو پارامونت در جریان رویداد سینما کان اعلام کرد که دنباله فیلم کلاورفیلد پاییز سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

در جریان رویداد سینماکان، استودیو Paramount اعلام کرد که دنباله فیلم Cloverfield که هنوز نام مشخصی ندارد و پیش از این با نام God Particle شناخته می‌شد، پاییز سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد. این فیلم، سومین فیلم در دنیای کلاورفیلد محسوب می‌شود. پیش از این و سال گذشته، فیلم Ten Cloverfield Lane که به نوعی دنباله معنوی فیلم کلاورفیلد محصول سال ۲۰۰۸ بود، اکران شد و توانست به موفقیت خوبی نیز در بین منتقدین و تماشاگران دست پیدا کند.

داستان فیلم جدید مجموعه کلاورفیلد پیرامون تعدادی فضانورد است که در ایستگاه فضایی American Space Station مستقر هستند که متوجه می‌شوند پس از اتفاقی که برای شتاب‌دهنده ذرات رخ می‌دهد، سیاره زمین ناپدید می‌شود. داستان زمانی جالب‌تر می‌شود که این فضانوردان متوجه می‌شوند یک ایستگاه فضایی دیگر در نزدیکی آنها وجود دارد.

پیش از این، فیلم سوم مجموعه کلاورفیلد با نام God Particle شناخته می‌شد و قرار بود که در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۱۷ (۷ اسفند ۹۷) اکران شود اما به دلایل نامشخصی تاریخ اکران فیلم به تعویق افتاد. گوگو امباتها راو، دیوید ایولو، جان کارسینکی، الیزابت دبیکی، کریس اوداود، زی‌یی ژنگ و دنیل برول در این فیلم بازی خواهند کرد. فیلم جدید مجموعه Cloverfield در تاریخ ۲۷ اکتبر سال ۲۰۱۷ (۵ آبان ۹۶) اکران خواهد شد. 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده