نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

انیمیشن Shrek 5 بازسازی این مجموعه خواهد بود

مایکل مک کالرز اعلام کرد که انیمیشن شرک ۵ (Shrek 5) دنباله انیمیشن‌های قبلی این مجموعه نیست و بازسازی این مجموعه خواهد بود.

توسعه و ساخت انیمیشن Shrek 5 از سال گذشته رسما آغاز شد. مدتی بعد اعلام شد مایکل مک کالرز کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را رسما بر عهده گرفته است. حال در جدیدترین اخبار سینما، او از بازسازی کامل این مجموعه خبر داده است. مک‌کالرز به مناسب اکران انیمیشن Boss Baby (بچه رئیس)، انیمیشن جدید استودیو دریم‌ورکس، مصاحبه‌ای را با وب‌سایت هالیوود ریپورتر انجام داده است. او کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته و در طی این مصاحبه به برخی از سوالات در رابطه با مجموعه شرک (Shrek) نیز پاسخ داده است.

مک‌کالرز در این مصاحبه گفت که انیمیشن Shrek 5، نخستین انیمیشن Shrek خواهد بود که قرار است توسط کمپانی یونیورسال منتشر شود و به همین منظور آن‌ها تصمیم دارند تغییرات زیادی در این انیمیشن ایجاد کنند. کام کست، که ان‌بی‌سی یونیورسال زیر مجموعه‌ی آن است، ماه آوریل سال گذشته میلادی استودیو دریم ورکس را با قیمت ۳/۸ میلیارد دلار خریداری کرد. حال قرار است اولین انیمیشن مجموعه شرک که توسط کمپانی یونیورسال منتشر ‌می‌شود، یک بازسازی کامل از این مجموعه باشد. مک‌کالرز گفت:

من تصور می‌کنم که آن‌ها به طور ویژه‌ای علاقه‌مند هستند که این مجموعه رو به جلو گام بردارد و در واقع آن‌ها می‌خواهند بدانند که آینده این مجموعه در چه سطحی از این کمپانی قرار خواهد گرفت. من این انیمیشن را یک بازآفرینی و بازسازی کامل از این مجموعه معرفی می‌کنم. چهار انیمیشن از مجموعه شرک منتشر شده و هنوز مقدار زیادی از ایده‌ها و پتانسیل‌ها وجود دارد. بنابراین، این شخصیت‌ها، شخصیت‌های بسیار محبوب و بزرگی هستند، اما شما در این لحظه به یک برداشت کاملا جدید از این مجموعه نیز فکر می‌کنید.

تابستان سال گذشته ساخت انیمیشن Shrek 5 رسما تایید شد. آخرین انیمیشن از مجموعه شرک به نام شرک برای همیشه (Shrek Forever After) در سال ۲۰۱۰ به روی پرده رفت. با این حال، هنوز مشخص و شفاف نیست که مایک مایرز، ادی مورفی و کامرون دیاز، ستارگان چهار انیمیشن اول شرک، در انیمیشن Shrek 5 نیز باز خواهند گشت یا از بازیگران جدیدی برای صداپیشگی شخصیت‌های اصلی این انیمیشن استفاده خواهد شد. انیمیشن Shrek 5 قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده