نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

شایعه: انیمیشن Shrek 5 در دست ساخت است

چندی پیش مسئولان کمپانی ان‌بی‌سی یونیورسال از علاقه خود برای احیای انیمیشن محبوب شرک (Shrek) خبر داده بودند. حال خبری منتشر شده است که قسمت پنجم این انیمیشن احتمالا در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

هالیوود ریپورتر به نقل از یک منبع نزدیک گزارش داد قسمت پنجم انیمیشن شرک در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. همچنین طبق این گزارش انیمیشن دیگر دریم ورکز به‌نام Shadows که فیلمنامه آن توسط ادگار رایت و دیوید ویلیامز نوشته می‌شود نیزدر همین سال به روی پرده سینما خواهد رفت. کام کست، که ان‌بی‌سی یونیورسال زیر مجموعه‌ی آن است، ماه آوریل استودیو دریم ورکس را با قیمت ۳/۸ میلیارد دلار خریداری کرد. بر اساس این گزارش، یونیورسال چراغ سبز ساخت دو فیلم در هر سال به استودیو دریم ورکز نشان داده است، هرچند مشخص نیست دو فیلم در هر سال از این استودیو اکران خواهد شد یا خیر.

یونیورسال همچنین دارای استودیو ایلومینیشن انترتینمنت نیز است که من نفرت انگیز (Despicable Me)، مینیون‌ها (Minions) و زندگی مخفی حیوانات خانگی (The Secret Life of Pets) از جمله انیمیشن‌های این استودیو است.  پاندای کونگ فو کار (Kung Fu Panda) و چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم (How To Train Your Dragon) دیگر نام‌های بزرگ استودیو دریم ورکز است. اولین انیمیشن Shrek در سال ۲۰۰۱ اکران شد و در ادامه شرک ۲ (Shrek 2) در سال ۲۰۰۴،  شرک سوم (Shrek the Third) در سال ۲۰۰۷ و شرک برای همیشه (Shrek Forever After) در سال ۲۰۱۰ با فاصله‌ای سه ساله بین هر قسمت به روی پرده‌های سینما رفت. دو قسمت ویژه تعطیلات به نام‌های Shrek the Halls و Scared Shrekless نیز در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ منتشر شده بود. تاکنون هیچ صحبتی در مورد داستان قسمت پنجم انیمیشن شرک و همچنین حضور و بازگشت مایک مایرز، ادی مورفی و کامرون دیاز برای صداپیشگی شخصیت‌های قبلی خود، به میان نیامده است.

همانطور که پیش از این گفتیم، دیگر فیلم این استودیو در سال ۲۰۱۹ پروژه Shadows است که تاکنون هیچ جزئیات و اطلاعاتی از آن منتشر نشده است، اما دریم ورکز آن را «یک مفهوم شگفت انگیز» می‌خواند. میریله سوریا و بانی آرنولد، تهیه کننده‌های اجرای استودیو دریم ورکز، در این رابطه در ماه نوامبر ۲۰۱۵ به ددلاین گفتند:

ما همیشه شیفته و درگیر مفهوم فیلم Shadows بوده‌ایم و در حال حاضر ما اکنون امضای سبک کمدی ادگار و توانایی او به عنوان یک قصه گوی ذاتی را در اختیار داریم، مخاطبان خود را به یک داستان شگفت انگیز و پر انرژی دعوت می‌کنم.

آیا شما هم منتظر قسمت پنجم شرک هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده