نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

علاقه‌ کریس ایوانز به ادامه دادن نقش کاپیتان آمریکا

کریس ایوانز از علاقه خود به ادامه بازی در نقش استیو راجرز / کاپیتان آمریکا پس از ساخت و انتشار فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) خبر داد.

حدود یک سال دیگر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت، اما فیلم Avengers 4 زودتر از سال ۲۰۱۹ اکران نخواهد شد. از اوایل ماه بهمن گذشته، فیلمبرداری و تولید دو قسمت پایانی فیلم Avengers که به صورت پشت سرهم انجام می‌شود، رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد. تاکنون اطلاعات زیادی از این دو فیلم منتشر نشده است و مارول تاکنون توانسته به خوبی از اسرار و اتفاقات این فیلم محافظت کند. با این حال، انتظار می‌رود پس از انتشار دو قسمت پایانی فیلم Avengers شاهد بازنشستگی برخی از ابرقهرمان‌های اصلی دنیای سینمایی مارول باشیم.

چندی پیش مارول ویدیویی از پشت صحنه شروع تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War منتشر کرد که در آن کوین فایگی توضیح داد که چرا این فیلم نقطه اوج دنیای سینمایی مارول است. او همچنین گفت که تانوس بزرگ‌ترین، بهترین و بدنام‌ترین شخصیت شرور و منفی است که تاکنون مارول معرفی کرده‌ است و همچنین تانوس ترسناک‌ترین ابرشروری است که گروه Avengers تاکنون با آن مواجه شده‌ است. تانوس قرار است شخصیت اصلی فیلم Avengers: Infinity War باشد. فیلم Avengers تنها فیلم مارول استودیو است که شماره چهارم خواهد داشت. قسمت سوم فیلم Iron Man (آیرون من) در سال ۲۰۱۳ به روی پرده رفت و تاکنون مارول ساخت قسمت چهارم این فیلم را تایید نکرده است و به نظر می‌رسد که پس از انتشار فیلم Avengers 4، شاهد خداحافظی با شخصیت تونی استارک / مرد آهنی با بازی رابرت داونی جونیور، باشیم.

Captain America: The First Avenger

این موضوع در مورد کریس ایوانز، بازیگر نقش استیو راجرز / کاپیتان آمریکا، نیز صدق می‌کند. قرارداد او با مارول پس از انتشار فیلم Avengers 4 به پایان خواهد رسید و او همچنین پیش از این گفته بود که می‌خواهد دنیای سینمایی مارول را برای همیشه ترک کند. حال در جدیدترین اخبار سینما، به نظر می‌رسد که نظر ایوانز تغییر کرده است. در مصاحبه با وب‌سایت کولیدر، از ایوانز پرسیده شد که آیا ممکن است باز هم او را در سال ۲۰۲۰ و پس از آن در نقش کاپیتان آمریکا مشاهده کنیم. او در ابتدا به فیلم‌هایی که در آن بازی کرده، شخصیت کاپیتان آمریکا و فیلم‌های مارول ابراز علاقه کرد، اما ایوانز برای شفاف‌سازی این موضوع توضیح داد که این تصمیم کاملا با او نیست و مارول باید در مورد آن تصمیم نهایی را بگیرد. ایوانز گفت:

این تصمیم واقعا با من نیست و قرارداد من در سال ۲۰۱۹ به پایان خواهد رسید. من قصد ندارم که اینجا بشینم و بگویم که نمی‌خواهم در فیلم بیشتری بازی کنم. من فکر می‌کنم که هیو جکمن برای فیلم‌های ولورین ساخته شده و بهتر است که به نحوی او را حفظ کنند چرا که او تنها ۴۸ سالش است. این شخصیتی است که من عاشق آن هستم [کاپیتان آمریکا] و این کمپانی [مارول استودیو] است که واقعا می‌داند که چه کارهایی باید انجام بدهد. صحبت‌های بسیاری در کمپانی شنیده می‌شود و آن‌ها در حال ساخت فیلم‌های بزرگی هستند. اگر آن‌ها نخواهند من را بیرون بیندازند، من نظر متفاوتی را خواهم داشت. اما هر کاری مارول در سینما انجام می‌دهد مثل طلا به نظر می‌رسد.

من گفتم که عاشق این شخصیت هستم، اما قرارداد من در حال به اتمام رسیدن است و ممکن است این پایان کار من باشد. قرارداد من پس از فیلم Avengers 4 به پایان خواهد رسید و این صحبت را باید با مارول انجام بدهید. اگر ما تعامل بیشتری داشته باشیم من می‌خواهم که بازی در این نقش را ادامه بدهم چرا که این شخصیت را بسیار دوست دارم. این تقریبا مثل یک دبیرستان است. شما مطمئنا همیشه به سال آخر فکر می‌کنید و به طور ناگهانی سال آخر دبیرستان فرا می‌رسد و شما نمی‌دانید که آماده رفتن هستید یا خیر و این بسیار سخت است که به روزی فکر کنم که دیگر نمی‌توانم این نقش را بازی کنم.

	Captain America: Civil War

با این حال، قرارداد ایوانز پس از فیلم Avengers 4 به پایان خواهد رسید و مارول تاکنون تصمیمی برای امضای قرارداد جدید با این بازیگر نگرفته است. همچنین مارول ممکن است علاقه‌مند باشد که با رابرت داونی جونیور که بزرگترین ستاره مارول استودیو است، برای چند فیلم دیگر قرارداد همکاری امضا کند. اما قطعا ایوانز یکی از مزیت‌های دنیای سینمایی مارول است. پیش از این ساموئل ال جکسون اشاره کرده بود که شخصیت رد اسکال ممکن است در دنیای سینمایی مارول باز گردد. همچنین با توجه به اتفاقات سه گانه کاپیتان آمریکا (Captain America)، هنوز موضوعات مناسب و جذابی برای ساخت فیلم مستقل براساس این ابرقهرمان محبوب دنیای مارول وجود دارد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم انتقام جویان (Avengers) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده