نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۷

احتمال حضور نینجا سایبورگ و سایکو مانتیس در فیلم Metal Gear Solid

جردن وت رابرتز، کارگردان فیلم در دست ساخت متال گیر، از نقشه‌های خود برای ساخت این فیلم می‌گوید.

در جدیدترین صحبت‌های جردن وت رابرتز (Jordan Vogt-Roberts)، او از نقشه‌های خود پیرامون ساخت فیلم متال گیر گفته که شخصیت‌های مدنظرش برای افزوده شدن به اقتباس سینمایی بازی Metal Gear را هم شامل می‌شود. رابرتز در مصاحبه اخیر خود در جریان تبلیغات اثر جدیدش یعنی فیلم Kong: Skull Island به وبسایت IGN گفت:

من یکی از طرفدار پروپاقرص Sniper Wolf هستم و هنگامی که برای فکر کردن در مورد داستان فیلم نشسته بودیم، در یک لحظه به این سوال بخوردیم که «اما نینجا سایبورگ در این فیلم خواهد بود یا نه؟» و بخشی از طرفی بخشی از کودک درونم اینگونه پاسخ می‌داد: «امکان ندارد که فیلم Metal Gear بسازم که در آن نینجا سایبورگ وجود نداشته باشد.» خیلی راحت است که بگوییم [سایبورگ] شخصیت خوبی برای فیلم دوم خواهد بود، اما نه، نه نه.

رابرتز در ادامه توضیح داد در مورد اینکه در بخش‌هایی از فیلم دیوار چهارم را به سبک سایکو مانتیس در بازی Metal Gear Solid بشکند یا خیر، هنوز در حال تصمیم گیری است (در بازی مذکور، سایکو مانتیس مستقیما در رابطه با بازی‌هایی که بازیکن قبلا تجربه کرده بود صحبت می‌کرد):

در واقع به شکستن بعد چهارم به عنوان بخش مهمی که می‌تواند در فیلم وجود داشته باشد فکر می‌کنم و آن را در نظر گرفته‌ام. پیدا کردن روشی برای انجام این کار جالب خواهد بود.

وی توضیح داد:

فکر می‌کنم آثاری مثل فیلم Deadpool در واقع نشان داد که امروزه شما می‌توانید چنین کاری را انجام دهید.

از نظر من، شکستن دیوار چهارم نسبت به فلسفه و ایدئولوژی که این شخصیت‌ها ارایه می‌دهند اهمیت کمتری دارد و انجام صحیح اینکار از ده‌ها چیز دیگر دارای اهمیت بیشتری هستند. اگر شکست دیوار چهارم به خوبی معنا دهد، من هستم، اما بیشتر به دیالوگ‌های کوجیما در رابطه با اینکه کدام آهنگ کی منتشر می‌شود یا مسائل این چنین علاقه‌مندم (اشاره به دیالوگ‌های بازی Metal Gear که به موارد فرعی فراوانی می‌پردازند). این‌ها چیزهایی هستند که مسلما فیلم به آن‌ها نیاز دارد.

رابرتز در این مصاحبه هم مجددا تکرار کرد که قصد دارد با ساخت فیلم، از هیدئو کوجیما، خالق مجموعه متال گیر، قدردانی کند:

اگر قصد ساخت فیلم Metal Gear دارید، بایستی در یک لحظه کاملا به لحن فیلم متعهد باشید و در لحظه بعدی مسخره بازی در بیاورید و سپس به شوخی و کارهای عجیب و غریب بپردازید و ناگهان زیبا و بازتابنده شوید و تمام این کارها در کنار یکدیگر نشان دهنده بیان کوجیما خواهد بود.

اگر همچنان هم به مدارک بیشتری در مورد علاقه فراوان رابرتز به متال گیر نیاز دارید، کافیست نگاهی به جدیدترین فیلم او بیاندازید. رابرتز می‌گوید که قایق داخل فیلم Kong: Skull Island گری فاکس نام دارد که نام یکی از شخصیت‌های محبوب مجموعه Metal Gear است.

خود کوجیما نیز به تحسین از انتخاب کارگردان فیلم Kong پرداخته و پس از مشاهده فیلم، از رابرتز به عنوان یک شخص «نابغه» یاد کرده است.

فیلم Metal Gear Solid هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما نویسنده و کارگردان آن مشخص شده است. برای مشاهده عملکرد جدیدترین فیلم رابرتز یعنی فیلم Kong: Skull Island در باکس آفیس، گزارش باکس آفیس این هفته زومجی را از دست ندهید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده