نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

تایید ساخت یک سریال فرعی از مجموعه Big Bang Theory

شبکه CBS، ساخت یک پیش‌درآمد بر سریال محبوب Big Bang Theory را با نام Young Sheldon تایید کرد.

وب‌سایت هالیوود ریپورتر، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اعلام کرد که شبکه CBS، کار ساخت یک سریال جدید با نام Young Sheldon (شلدون جوان) را تایید کرد. این سریال، یک مجموعه فرعی و در حقیقت یک پیش‌درآمد بر سریال محبوب تئوری بیگ بنگ است.

ایان آرمیتاج، بازیگر سریال Big Little Lies قرار است نقش شلدون کوپر جوان را بازی کند. در سریال اصلی، جیم پارسونز ایفاگر نقش این شخصیت دوست‌داشتنی است. زوئی پری نیز نقش مری کوپر، مادر شلدون را ایفا خواهد کرد.

داستان سریال،‌ پیرامون زندگی شلدون ۹ ساله می‌گذرد که با خانواده‌اش در شرق تگزاس زندگی می‌کند و در آنجا به مدرسه می‌رود. بسیاری این سریال را به سریال محبوب Malcolm in the MIddleی تشبیه کردند که در آن شلدون جوان حضور دارد. بیگن ریورد، لنس باربر و مونتانا جردن نیز از دیگر بازیگران این سریال هستند.

با استناد به گزارش وب‌سایت هالیوود ریپورتر،‌ ریورد نقش خواهر دوقلوی شلدون با نام میسی را بازی خواهد کرد. لنس باربر،‌ ایفاگر نقش جورج،‌ پدر شلدون و میسی خواهد بود. مونتانا جردن نیز نقش جورج جونیور،‌ برادر بزرگ‌تر شلدون را بر عهده خواهد داشت.

چاک لوری و استیو مولارو، خالقین سریال Big Bang Theory نیز در این پروژه حضور دارند اما خبری از بیل پریدی،‌ دیگر خالق سریال تئوری بیگ بنگ نیست. جان فاوارو، کارگردان فیلم Iron Man، وظیفه کارگردانی قسمت اول این مجموعه جدید را بر عهده دارد.

نکته جالب این سریال،‌ این است که جیم پارسونز به عنوان شلدون بزرگ‌سال،‌ برروی این سریال حرف خواهد زد و داستان‌ها را روایت می‌کند. هنوز مشخص نیست که سریال چه زمانی پخش خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده