نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

توضیحات جیمی کیمل در مورد اشتباه پیش آمده در اسکار 2017

جیمی کیمل، مجری اسکار 2017، توضیحاتی در مورد اشتباه پیش آمده در اعلام نام بهترین فیلم مراسم امسال ارائه کرده است.

۸۹امین دوره‌ی مراسم اسکار با اتفاقی بسیار عجیب و کم سابقه به پایان رسید. در انتهای این مراسم فیلم La La Land به اشتباه به عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۱۶ معرفی شد، اما مدت کوتاهی بعد اعلام شد که اشتباهی پیش آمده و فیلم Moonlight برنده واقعی و اصلی جایزه بهترین فیلم سال ۲۰۱۶ میلادی است. قضیه از این قرار بود که وارن بیتی به اشتباه پاکت جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول زن را باز کرده بود و با دیدن نام اما استون، حدس زد که اسکار بهترین فیلم نیز به فیلم لا لا لند می‌رسد. ظاهراً‌ این پاکت دو بار چاپ شده بود و پاکت اصلی را به بیتی نداده بودند.

جیمی کیمل که مجری مراسم اسکار امسال بوده است در مورد اتفاقات و داستانی که در صبح دوشنبه بوجود آمد، توضیحاتی با زبان طنز به اشتراک گذاشته است. او در ابتدا مراسم امسال را احمقانه‌ترین مراسم تاریخ اسکار توصیف کرد. کیمل همچنین فاش کرد که قرار بود مراسم اسکار امسال با اجرای مشترک او با مت دیمون به پایان برسد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

پس از این اتفاقات تئوری‌های بسیاری بوجود آمد، اما بلافاصله اما استون که جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن سال ۲۰۱۶ را از مراسم اسکار امسال دریافت کرده است، در این رابطه صحبت کرد. او گفت که کارتی را که نام او به عنوان بهترین بازیگر زن در آن درج شده بود در اختیار دارد و آن را به کسی نداده است. استون در ادامه توضیح داد که از نظر امنیتی کار درستی است که برای هر برنده دو کارت وجود داشته باشد.

کمپانی پرایس واتر هاوس کوپرز که مسئولیت نگه‌داری کارت‌ برندگان اسکار را بر عهده داشته است، مسئولیت این اتفاق را بر عهده گرفته و قول داده است که در این رابطه تحقیقات وسیعی انجام خواهند داد. در مراسم اسکار امسال، فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، برنده جایزه بهترین فیلم خارجی زبان شد. شما در اینجا می‌توانید لیست تمامی برندگان اسکار 2017 را مشاهده کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده