نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

فیلمبرداری فیلم Avatar 2 از ماه آگوست ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد

طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، فیلمبرداری فیلم آواتار ۲ (Avatar 2) از ماه آگوست ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد.

در سال ۲۰۰۹ فیلم آواتار (Avatar) به کارگردانی جیمز کامرون به روی پرده رفت و موفق شد ۲.۸ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند تا به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شود. پس از هشت سال این رکورد همچنان دست نخورده باقی مانده است. همچنین این فیلم با استقبال منتقدان نیز روبرو و موفق شد سه جایزه اسکار در سال ۲۰۱۰ دریافت کند. پس از موفقیت چشمگیر این فیلم، کامرون ساخت دنباله فیلم Avatar را تایید و اعلام کرد که سه دنباله جدید برای این مجموعه در دست ساخت است. با این حال، او مدتی بعد اعلام کرد که فیلم پنجمی از این مجموعه نیز ساخته خواهد شد.

در اواسط ماه آبان، کامرون گفت که امکان تماشای نسخه سه بعدی دنباله‌های فیلم Avatar بدون عینک وجود دارد.این ۴ فیلم قرار است در طی سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ به روی پرده بروند. با این حال، هنوز تاریخ اکران فیلم Avatar 2 رسما تایید و اعلام نشده است. اما در حال حاضر به نظر می‌رسد زمان رسمی شروع فیلمبرداری این فیلم مشخص شده است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت My Entertainment World منتشر کرده، فیلمبرداری و تولید فیلم Avatar 2 از تاریخ ۱۵ آگوست آغاز خواهد شد. این وب‌سایت اضافه می‌کند که فیلمبرداری این فیلم در شهر منهتن بیچ ایالت کالیفرنیا آمریکا انجام خواهد شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که مانند فیلم اول بخشی از فیلمبرداری این فیلم در کشور نیوزیلند نیز انجام خواهد شد یا خیر.

Avatar

پیش از این کامرون تایید کرده بود که فیلمبرداری صحنه‌های مربوط به موشن کپچر فیلم Avatar 2 و سه دنباله آن، از تابستان سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. با این حال، هنوز اطلاعاتی از داستان و اتفاقات چهار دنباله فیلم Avatar منتشر نشده است. هرچند کامرون در مصاحبه‌ای در ماه شهریور اطلاعات جدید و تازه‌ای از دنباله‌های این فیلم به اشتراک گذاشت و آن را یک حماسه خانوادگی معرفی کرده بودانتظار می‌رود در چهار دنباله فیلم Avatar شاهد بازیگران فیلم اصلی از جمله سام ورتینگتن، زویی سالدانا، استفن لانگ و سیگورنی ویور نیز باشیم. 

در اوایل ماه آذر، کمپانی فاکس قرن بیستم فیلم بدون عنوانی را از کمپانی تولید فیلم جیمز کامرون، به جدول اکران خود اضافه کرده است که به نظر می‌رسد اولین دنباله فیلم Avatar باشد. فیلم جدید استودیو لایتستورم اینترتینمنت که متعلق به کامرون است، قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده