نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار اولین تصویر شخصیت ایگو با بازی کرت راسل در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2

اولین تصویر شخصیت ایگو با بازی کرت راسل، در فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) منتشر شد.

تاکنون مارول تریلر و تبلیغات تلویزیونی متعددی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 منتشر کرده است. در تریلر Super Bowl این فیلم که ماه گذشته منتشر شد، برای اولین بار شخصیت آیشا و تیسرفیس را مشاهده کردیم که شخصیت‌های شرور و منفی اصلی این قسمت هستند. با این حال، تاکنون تصویری از شخصیت ایگو سیاره زنده با نقش آفرینی کرت راسل، منتشر نشده است. ایگو پدر استار لرد در این فیلم خواهد بود. حال اولین تصویر رسمی این شخصیت منتشر شده است.

این تصویر تبلیغاتی به نظر می‌رسد بر روی جعبه اسباب بازی یا اکشن فیگور فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 باشد. هرچند مارول هنوز این محصولات را کاملا معرفی نکرده و هنوز مشخص نیست که این تصویر چگونه فاش شده است. با این حال،‌ به نظر می‌رسد این تصویر از طریق برنامه اسنپ‌چت فاش شده باشد، اما شخصیت ایگو با بازی راسل، به خوبی در آن قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Guardians of the Galaxy 2: First Look at Kurt Russell as Ego

هرچند این احتمال وجود دارد که شخصیت ایگو را در تریلر جدید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 مشاهده کنیم. طبق اطلاعاتی که اخیرا وب‌سایت تریلر ترک منتشر کرده، تریلر جدید این فیلم قرار است روز سه شنبه (چهارشنبه صبح به وقت ما) در برنامه جیمی کیمل لایو (Jimmy Kimmel Live) منتشر شود. این وب‌سایت همچنین اضافه کرد که کریس پرت مهمان این برنامه خواهد بود و در طی پخش این برنامه این تریلر منتشر خواهد شد. مدت زمان تریلر جدید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حدود ۲ دقیقه و ۲۰ ثانیه خواهد بود.

اخیرا کمپانی مارول استودیو پوستر بین المللی و ژاپنی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 را منتشر کرده استاتفاقات این فیلم حدود سه ماه بعد از اتفاقات فیلم Guardians of the Galaxy جریان دارد. و اعضای نگهبانان کهکشان به سفرهای کیهانی خود ادامه می‌دهند و تلاش می‌کنند تا اسرار و رموز پدر واقعی پیتر کوئیل را کشف کنند. در خلاصه داستانی رسمی فیلم گفته شده است که «دشمنان قدیمی به متحدان جدید تبدیل شده‌اند».

کریس پرت در نقش پیتر کوئیل / استار لرد، زویی سالدانا در نقش گامورا، دیوید باتیستا در نقش دراکس نابودگر، وین دیزل در نقش بیبی گروت، بردلی کوپر در نقش راکت، الیزابت دبیکی در نقش آیشا، کرت راسل در نقش ایگو، کارن گیلان در نقش نبولا، مایکل راکر در نقش یوندو، سین گان در نقش کراگلین، گلن کلوز در نقش نخست وزیر سیاره نوا،کریس سالیوان در نقش تیسرفیس و پام کلمنتیف در نقش مانتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم مانند قسمت اول بر عهده جیمز گان بوده است. 

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 برای اکران در تاریخ ۵ می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده