نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

کایل چندلر به جمع بازیگران فیلم Godzilla: King of the Monsters پیوست

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که کایل چندلر به جمع بازیگران فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of The Monsters) اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما،‌ کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز اعلام کردند که کایل چندلر به جمع بازیگران فیلم Godzilla: King of The Monsters اضافه شده است. او پیش از این سابقه بازی در فیلم علمی‌تخیلی سوپر ۸ (Super 8) و مواجه شدن با هیولاهای غول پیکر را داشته است، کارگردانی این فیلم بر عهده جی جی آبرامز بود. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، چندلر قرار است نقش پدر ملی بابی براون را در این فیلم بازی کند. براون که برای بازی در نقش ایلون در سریال Stranger Things شهرت بسیاری را با بدست آورده است، ماه گذشته به جمع بازیگران فیلم Godzilla: King of The Monsters اضافه شده بود.

ماه گذشته مایکل دووگرتی، کارگردان و نویسنده فیلم کرمپوس (Krampus به عنوان کارگردان جدید فیلم Godzilla: King of The Monsters انتخاب و رسما معرفی شد. اوایل ماه آبان نیز دووگرتی و زک شیلدز به عنوان نویسندگان جدید فیلمنامه این فیلم معرفی شدند. فیلم گودزیلا (Godzilla) در سال ۲۰۱۴ به روی پرده رفت و موفق شد ۵۲۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. در این فیلم بازیگرانی چون آرون تایلر-جانسون، الیزابت اولسن، برایان کرانستون، سالی هاوکینز، کن واتانابه و ژولیت بینوش به ایفای نقش پرداخته بودند. با این حال، بازگشت هیچ یک از این بازیگران تاکنون تایید نشده است. هرچند گفته می‌شود واتانابه در فیلم Godzilla: King of The Monsters باز خواهد گشت.

Kyle Chandler in Bloodline

تاکنون اطلاعاتی از داستان فیلم Godzilla: King of The Monsters منتشر نشده است، اما لجندری پیش از این تایید کرده بود که ممکن است در این فیلم شاهد حضور هیولاهای قدیمی مجموعه گودزیلا مانند گیدورا شاه، ماترا و رودان باشیم. فیلم Godzilla: King of Monsters بخشی از دنیای سینمایی هیولایی مشترک برادران وارنر و لجندری پیکچرز خواهد بود که قرار است جدیدترین فیلم آن یعنی کونگ: جزیره‌ی جمجمه (Kong: Skull Island) حدود دو هفته دیگر در تاریخ ۱۰ مارس (۲۰ اسفند) اکران شود. فیلم گودزیلا علیه کونگ (Godzilla vs. Kong)، دیگر فیلم این مجموعه است که در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. گفته می‌شود نام این دنیای سینمایی مشترک، MonsterVerse خواهد بود.

فیلم Godzilla: King of the Monsters با ۹ ماه تاخیر در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. پیش از این، این فیلم قرار بود در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۸) اکران شود. فیلم منچستر کنار دریا (Manchester by the Sea) به کارگردانی کنت لونرگان، جدیدترین فیلمی است که چندلر در آن به ایفای نقش پرداخته که این فیلم نامزد ۶ جایزه اسکار نیز شده است. چندلر همچنین در سریال بلادلاین (Bloodline) نیز حضور دارد که تاکنون دو فصل از این سریال منتشر شده و سومین فصل این سریال قرار است طی سال ۲۰۱۷ منتشر شود. این سریال از شبکه نت‌فلیکس منتشر می‌شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده