نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

انتشار اولین تصاویر از شروع فیلمبرداری فیلم Robin Hood: Origins

اولین تصاویر از شروع فیلمبرداری فیلم رابین هود: خاستگاه (Robin Hood: Origins) منتشر شد.

فیلم Robin Hood: Origins، جدیدترین فیلم مجموعه رابین هود (Robin Hood) است که قرار است در سال ۲۰۱۸ به روی پرده برود. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ فیلمبرداری این فیلم در شهر دوبروونیک کشور کرواسی آغاز شده است. طبق اطلاعاتی روزنامه دوبروونیک تایمز منتشر کرده، فیلمبرداری فیلم Robin Hood: Origins از تاریخ 20 فوریه (۲ اسفند) در این شهر آغاز شده است. علاوه بر این، این روزنامه تصاویری از شروع فیلمبرداری این فیلم نیز منتشر کرده است که در این تصاویر، تارون اگرتون، بازیگر نقش رابین هود و ایو هیوسان، بازیگر نقش دوشیزه ماریان نیز دیده می‌شوند. طبق اطلاعاتی که منتشر شده، بیش از هزار نفر سیاهی لشگر برای ضبط این صحنه استفاده شده است. همچنین سازندگان فیلم Robin Hood: Origins برخی از مناطق شهر را برای ضبط صحنه‌هایی مانند صحنه جنگ‌های صلیبی، بهینه سازی کرده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Robin Hood: Origins First Images production

کارگردانی فیلم Robin Hood: Origins بر عهده اتو باتهرست، کارگردان سریال Peaky Blinders خواهد بود و داستان گروهی از قانون شکنان به رهبری رابین هود را روایت خواهد که با فساد اعضای خاندان سلطنتی مبارزه می‌کنند. جیمی فاکس در نقش جان کوچولو و جیمی درنان در نقش ویل اسکارلت، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در این فیلم تایید شده است. لئوناردو دیکاپریو نیز از طریق کمپانی اپین وی پروداکشنز، به عنوان تهیه کننده در فیلم Robin Hood: Origins حضور خواهد داشت.

تاکنون فیلم‌های متعددی براساس داستان رابین هود ساخته و منتشر شده است. فیلم Robin Hood به کارگردانی ریدلی اسکات، آخرین فیلمی است که براساس این داستان در سال ۲۰۱۰ ساخته و اکران شده است، در این فیلم، راسل کرو در نقش رابین هود ظاهر شده بود. فیلم رابین هود: شاهزاده دزدان (Robin Hood: Prince of Thieves) محصول سال ۱۹۹۱، دیگر فیلمی است که براساس داستان این شخصیت محبوب ساخته شده است که کوین کاستنر نقش رابین هود را بر عهده داشت.

فیلم Robin Hood: Origins در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده خواهد رفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده