نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

تاریخ اکران فیلم جدید Robin Hood اعلام شد

کمپانی لاینزگیت تاریخ اکران فیلم رابین هود: خاستگاه (Robin Hood: Origins) را تایید و اعلام کرد.

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است، کمپانی لاینزگیت تایید کرده است که فیلم Robin Hood: Origins که قرار است روایت و بازگویی جدیدی از داستان قدیمی رابین هود باشد، در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده خواهد رفت. کارگردانی این فیلم بر عهده اتو باتهرست، کارگردان سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)، خواهد بود و داستان گروهی از قانون شکنان به رهبری رابین هود را روایت خواهد که با فساد اعضای خاندان سلطنتی مبارزه می‌کنند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده جوبی هارلود، نویسنده و کارگردان فیلم بیدار (Awake)، خواهد بود.

تارون اگرتون قرار است نقش رابین هود را در فیلم Robin Hood: Origins بازی کند. علاوه بر اگرتون، جیمی فاکس در نقش جان کوچولو، جیمی درنان در نقش ویل اسکارلت و ایو هیوسان در نقش دوشیزه ماریان، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها تاکنون در این فیلم تایید شده است. داستان رابین هود در جنگل شروود جریان دارد که رابین هود پس از آن که متوجه می‌شود سلطنت را فساد فرا گرفته است همراه با گروه قانون شکنان تصمیم می‌گیرد که علیه شاه قیام کنند.

Kingsman taron egerton

تاکنون فیلم‌های متعددی براساس داستان رابین هود ساخته و منتشر شده است. فیلم رابین هود (Robin Hood) به کارگردانی ریدلی اسکات، آخرین فیلمی است که براساس این داستان در سال ۲۰۱۰ ساخته و اکران شده است، در این فیلم، راسل کرو در نقش رابین هود ظاهر شده بود. فیلم رابین هود: شاهزاده دزدان (Robin Hood: Prince of Thieves) محصول سال ۱۹۹۱، دیگر فیلمی است که براساس داستان این شخصیت محبوب ساخته شده است که کوین کاستنر نقش رابین هود را بر عهده داشت.

لئوناردو دیکاپریو نیز از طریق کمپانی اپین وی پروداکشنز، به عنوان تهیه کننده در فیلم Robin Hood: Origins حضور خواهد داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده