// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۴

ویدیوی کوتاه فیلم Kong: Skull Island نبرد کونگ با یک هیولای دیگر را نشان می دهد

ویدیویی جدید از فیلم کونگ: جزیره‌ی جمجمه (Kong: Skull Island) منتشر شده که نبرد کونگ با هیولایی دیگر را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار فیلم، ویدیویی کوتاه از فیلم کونگ: جزیره‌ی جمجمه (Kong: Skull Island) منتشر شده که نبرد کونگ و هیولایی ترسناک به نام Skullcrawler را نشان می‌دهد. این فیلم پر طرفدار قرار است در تاریخ ۲۰ اسفند ماه (۱۰ ماه مارس) اکران شود و بازیگرانی همچون تام هیدلستون، بری لارسون، ساموئل ال. جکسون، جان سی. ریلی، کوری هاوکینز و جان گودمن در آن ایفای نقش می‌کنند. می‌توانید این ویدیو را در زیر مشاهده کنید:

پیش‌تر و در مصاحبه‌ای، هاوکینز گفته بود که علی‌رغم وجود صحنه‌های ترسناک در تریلر‌های فیلم، Kong: Skull Island یک فیلم تماما تاریک نخواهد بود! بخش‌هایی از این مصاحبه را در زیر مشاهده می‌کنید:

در جریان فیلم‌برداری فیلم Kong: Skull Island عقاید و نظرات مختلف و متضادی در بین عوامل وجود داشت. فیلم‌برداری با بازیگرانی که نام آنها را نیز می‌دانید، خود شبیه به یک ماجراجویی بود! ما این موقعیت را داشتیم تا صحنه‌های غیر از آنچه کلیت تاریک فیلم ایجاب می‌کند، فراهم کنیم و حتی در سکانس‌های تاریک نیز شما می‌توانید شوخ طبعی و روشنایی را مشاهده کنید! در حقیقت شوخی وسیله‌ای ضروری است تا بتواند شما را درگیر فیلم کند.

 فیلم کونگ: جزیره‌ی جمجمه (Kong: Skull Island) بخشی از پروژه‌ی بزرگ کمپانی لجندری پیکچرز است که با اولین فیلم یعنی گودزیلا (Godzilla) در سال ۲۰۱۴ آغاز و پس از اکران قسمت دوم آن با نام گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of Monsters) در سال ۲۰۱۹، قرار است با فیلم گودزیلا علیه کونگ (Godzilla vs. Kong) که در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود، به پایان برسد. پیش‌تر در زومجی پوستر IMAX این فیلم و همچنین پوستر ژاپنی آن را مشاهده کردید.

نظر شما در مورد این ویدیو چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده