نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

انتشار پوستر IMAX فیلم Kong: Skull Island

کمپانی برادران وارنر پوستر جدید و IMAX فیلم مورد انتظار Kong: Skull Island را منتشر کردند.

برادران وارنر و لجندری پیکچرز به تازگی پوستر جدید و IMAX فیلم کونگ: جزیره‌ی جمجمه (Kong: Skull Island) را منتشر کرده‌اند. این پوستر ادای احترامی به جنگ ویتنام و فیلم اینک آخرالزمان (Apocalypse Now) است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

 Kong: Skull Island IMAX poster

اواخر ماه آبان، کمپانی برادران وارنر دومین تریلر فیلم Kong: Skull Island را منتشر کرد. ماه گذشته نیز این کمپانی تصویر مفهومی و اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر کرده بودداستان فیلم Kong: Skull Island در مورد گروهی از اکتشاف‌گران است که سفری ماجراجویانه را به جزیره‌ای گرمسیری، اسرارآمیز و پر رمز و راز آغاز می‌کنند. آن‌ها در جزیره‌ی جمجمه با گوریل غول پیکری مواجه می‌شوند، اما او تنها موجود خطرناک این جزیره نیست. آن‌ها به دنبال برادر رهبر بومیان این جزیره و یک سرم افسانه‌ای هستند تا بتوانند از این جزیره فرار کنند. با این حال، آن‌ها در طول راه با موجودات خارق العاده و ترسناکی نیز روبرو می‌شوند. تام هیدلستون، بری لارسن، ساموئل ال جکسون، جان گودمن، جان اورتیز، توبی کبل، جینگ تیان، جیسون میچل، توماس من، شیا ویگهام، کوری هاوکینز و جان رایلی  از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kong: Skull Island حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در سال ۲۰۱۵ تایید شد که فیلم Kong: Skull Island قرار است تنها بخشی از مجموعه هیولایی که در حال شکل گرفتن است، باشد. پس از موفقیت فیلم گودزیلا (Godzilla) در سال ۲۰۱۴، کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز تصمیم به ایجاد یک مجموعه سینمایی مشترک گرفتند، که علاوه بر Kong: Skull Island، فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of The Monstersکه در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و فیلم گودزیلا علیه کونگ (Godzilla vs. Kong) که در سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود، قرار است دیگر فیلم‌های این مجموعه باشند. گفته می‌شود نام این دنیای سینمایی مشترک، MonsterVerse خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه و داستان فیلم Kong: Skull Island بر عهده دن گیلروی، مکس بورنشتاین و جان گتینز بوده است.

فیلم Kong: Skull Island به کارگردانی جردن وت رابرتز، برای اکران در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۱۷ (۱۹ اسفند ۹۵) برنامه ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده