نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

کارگردان فیلم Mulan مشخص شد

طبق شایعات منتشر شده، نیکی کارو کارگردانی فیلم لایو اکشن مولان (Mulan) را بر عهده خواهد داشت.

در اواسط ماه مهر، کمپانی والت دیزنی ساخت فیلم لایو اکشن Mulan را تایید کردحال در جدیدترین اخبار سینما،‌ گفته می‌شود دیزنی کارگردانی برای این فیلم استخدام کرده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، نیکی کارو، کارگردان فیلم‌هایی چون سوارکار نهنگ (Whale Rider)، مک‌فارلند، آمریکا (McFarland, USA) و سرزمین شمالی (North Country)، کارگردانی فیلم Mulan را بر عهده گرفته است. علاوه بر این، بیل کنگ، تهیه کننده فیلم Crouching Tiger, Hidden Dragon، به عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Mulan حضور خواهد داشت.

پتی جنکینز، کارگردان فیلم زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman)، به همراه میشل مک‌لارن، کارگردان سریال‌هایی چون برکینگ بد (Breaking Bad) و بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، دیگر گزینه‌های والت دیزنی برای کارگردانی فیلم Mulan بوده است. همچنین کارو در بین گزینه‌های کارگردانی فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) نیز حضور داشته است، حال گفته می‌شود نام او دیگر در بین گزینه‌های کارگردانی این فیلم دیده نمی‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد مارول عجله‌ای برای انتخاب کارگردان این فیلم ندارد و در ابتدا می‌خواهد کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را به پایان برساند.

Niki Caro

فیلم لایو اکشن Mulan براساس انیمیشنی با همین نام، در دست ساخت است. کارگردانی این انیمیشن بر عهده تونی بنکرافت بود و بازیگرانی چون مینگ-نا ون، جرج تاکی، پت موریتا، بی‌دی ونگ، هاروی فایراستین و ادی مورفی به عنوان صداپیشه در این انیمیشن حضور داشتند. انیمیشن Mulan در سال ۱۹۹۸ منتشر شد و توانست ۳۰۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. با این حال، تاکنون حضور هیچ بازیگری در فیلم Mulan تایید نشده است.

علاوه بر فیلم Mulan، دیزنی تا به امروز چندین فیلم لایو اکشن براساس انیمیشن‌های قدیمی خود از جمله سیندرلا (Cinderella)، مالیفیسنت (Maleficent) و کتاب جنگل (The Jungle Book) را ساخته و اکران کرده است. فیلم دیو و دلبر (Beauty and the Beast)، جدیدترین فیلم لایو اکشن دیزنی است که در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. همچنین دیزنی در حال کار بر روی فیلم‌هایی چون Cruella با بازی اما استون، Tinkerbell با بازی ریس ویترسپون و فیلم شیر شاه (The Lion King) به کارگردانی جان فاورو، کارگردان فیلم‌هایی چون The Jungle Book و دو قسمت اول مرد آهنی (Iron Man)، است. علاوه بر این، ساخت فیلم کتاب جنگ ۲ (The Jungle Book 2) نیز تایید شده است.

فیلم Mulan قرار است در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده