نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

دیزنی ساخت فیلم Mulan را تأیید کرد

دیزنی می‌خواهد بر اساس انیمیشن مولان (Mulan) یک فیلم لایو اکشن بسازد و آن را در سال ۲۰۱۸ اکران کند.

چندی پیش والت دیزنی از برنامه‌های‌اش برای تولید فیلم لایو اکشن شیر شاه (The Lion King) پرده برداشت. اکنون این کمپانی تأیید کرده که چنین کاری برای انیمیشن کلاسیک و محبوب مولان هم انجام می‌شود؛ به‌طوری که ما در حدود دو سال دیگر می‌توانیم چشم‌به‌راه فیلم سینمایی مولان، به روایت دیزنی باشیم.

دیزنی هم‌اکنون در جستجوی یک بازیگر چینی است که قادر باشد نقش قهرمان داستان را بازی کند. بنا به شنیده‌ها، این کمپانی به روند تهیه‌ی فیلم سرعت بخشیده تا بتواند مراحل ساخت آن را به‌طور هماهنگ با لایو اکشن‌های دیگرش پیش ببرد؛ لایو اکشن‌هایی که اولین آن‌ها، یعنی دیو و دلبر (Beauty and the Beast)، در ۱۷ مارس (۲۷ اسفند ۱۳۹۵) روی پرده‌ی سینماها می‌رود.

همانند انیمیشن مولان، ساخته‌ی جدید دیزنی داستان «هوآ مولان»، جنگجوی افسانه‌ای چینی، را بازگو می‌کند و درواقع به شرح ماجراهای دختری می‌پردازد که با مخفی کردن جنسیت خود، به‌جای پدر سالخورده‌اش به میدان جنگ می‌رود. در این میان، ظاهراً اقتباس جدید افسانه‌ی مولان برخلاف انیمیشن سال ۱۹۹۸ دیزنی حال‌وهوای موزیکال ندارد.

هنوز مشخص نیست که کارگردانی مولان به چه‌کسی سپرده خواهد شد؛ ولی به‌گزارش هالیوود ریپورتر، دیزنی به دنبال آن است تا هرچه سریع‌تر گزینه‌ی مناسبی را برای کارگردانی فیلم پیدا کند. مولان قرار است در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۹۷) اکران شود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده